بریمانلو: درخشان برگ برنده فدراسیون جودو است

ملی پوش جودوی کشورمان گفت: درخشان یک برگ برنده مثبت برای فدراسیون است و ما باید از این فرصت به وجود آمده به خوبی استفاده کنیم.

محمد محمدی بریمانلو جودوکار ملی پوش کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت جودوی ایران پیش از برگزاری دادگاه cas اظهار داشت: با توجه به آنکه فدراسیون جودوی در این چند وقت اخیر وکلای بسیار خوبی را به خدمت گرفته امیدوارم که این تعلیق برداشته شود و همه جودوکاران جوانی که آینده این ورزش را تشکیل می‌دهند از این شرایط نابسمانی خارج شوند. همچنین امیدوارم پس از رفع تعلیق بتوانیم دوباره در رقابت‌های بین المللی و المپیک حاضر شده و مدال‌های خوشرنگی را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم.


بیشتر بخوانید


ملی پوش وزن ۷۳- کیلوگرم کشورمان در پاسخ به این سوال که اگر جودوی ایران از حالت تعلیق خارج نشود آیا در رشته دیگری فعالیت خواهد کرد بیان داشت: من قبلا هم در این رابطه زیاد صحبت کردم و گفتم اگر قرار باشد جودو از حالت تعلیق خارج نشود، تنها رشته نزدیک به جودو که می‌توانم در آن فعالیت کنم، قطعا کوراش خواهد بود و به نظر می‌رسد که راهی به جزء این وجود نداشته باشد.

بریمانلو همچنین درباره حضور محمد درخشان در فدراسیون جودو و اینکه ما با حضور او چقدر شانس داریم تا در دادگاه پیروز شویم خاطر نشان کرد: حضور در خشان در فدراسیون جودو قطعا می‌تواند به ما در دادگاه بین المللی CAS بسیار کمک کند. با توجه به اینکه درخشان یکی از افر اد برگزار کننده مسابقات هم است، قطعا با حضور او می‌توانیم در دادگاه حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. به هر حال درخشان یک برگ برنده مثبتی برای فدراسیون جودو است و ما باید از این فرصت به وجود آمده به خوبی استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۸ تير ۱۳۹۹
رییس دادگاه CAS گفته اگر درخشان در دادگاه بیاد حتما رای بنفع ایران میدهم .خخخخ
آخرین اخبار