قمی: سناریوی ویزر- نتانیاهو به شکست منجر می‌شود/ امیدوارم ملایی به خودش بیاید

سعید قمی گفت: از مواضع خود کوتاه نمی‌آییم و مطمئن باشید سناریوی ویزر- نتانیاهو به شکست منجر می‌شود.

قمی: سناریوی ویزر- نتانیاهو به شکست منجر می‌شود/ امیدوارم مولایی به خودش بیایدسعید قمی، رئیس سازمان لیگ جودو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تعلیق فدراسیون جودوی ایران که امروز از سوی فدراسیون جهانی رخ داد اظهار داشت: این یک سناریوی از پیش تعیین شده است. داستان ویزر (رئیس فدراسیون جهانی جودو) کاملا مشهود بوده و او از دوستان و نزدیکان نتانیاهو است. این حکم تعلیق به کمیته انضباطی فدراسیون جهانی جودو رفته و هنوز حکم نهایی صادر نشده و قابل اعتراض است.

او ادامه داد: ویزر، کار را سیاسی کرد و ملایی هم در دام آن‌ها افتاد و این مسئله باید زود‌تر از این‌ها مدیریت می‌شد. ملایی از قهرمانان خوب ما است، اما کاش هوشیار باشد و در دام این افراد قرار نگیرد. یک زمانی اسرائیلی‌ها دانشمندان هسته‌ای ما را ترور می‌کردند. حالا سراغ ورزشکاران ما رفته و استارت این موضوع از جودو شروع شد.


بیشتر بخوانید: زمان بازگشت جواد محجوب به ایران مشخص شد


قمی گفت:  ما از موضع خودمان کوتاه نمی‌آییم. مگر ما در موضوع دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم کوتاه آمدیم که بخواهیم درباره این موضوع کوتاه بیاییم؟ همه جوانان شهید ما، برای حفظ آرمان هایمان شهید شدند و کار سعید ملایی اشتباه بود. امیدوارم ملایی به خودش بیاید و درست تصمیم بگیرد. قرار نیست افرادی مثل ویزر و نتانیاهو خدشه‌ای در مواضع ما ایجاد کنند.

او افزود: هدف گذاری این افراد فقط جودو نیست. هدف آن‌ها کل ورزش ما است و فقط این موضوع را از جودو کلید زدند. بچه‌های جودوکار ما فهمیده هستند. این موضوع هم مثل یک جنگ است و فرقی با دوران دفاع مقدس ندارد. مطمئن باشید سناریوی ویزر- نتانیاهو به شکست منجر می‌شود.     

انتهای پیام/

اظهارات قمی در خصوص تعلیق فدراسیون جودو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
این هم که حرف مدیران فدراسیون رو تکرار میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
ایشان هرکسی رییس باشه حرفش رو تکرار میکنه شاید .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
دمت گرم .
آخرین اخبار