احتمال ابتلای مقامات ارشد رژیم صهیونیستی به کرونا

فرمانده پلیس مرزی رژیم صهیونیستی که روز پنجشنبه با چند تن از مقامات رده بالای این رژیم دیدار داشت امروز تایید کرد که به کرونا مبتلا شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد «یاکف کبی شبتایی» فرمانده پلیس مرزی این رژیم به کرونا مبتلا شده است.

این سخنگو در این خصوص گفت «حال شبتایی پایدار است. کارشناسان به دنبال آن هستند تا بررسی کنند که او در چند روز اخیر با چه کسانی در ارتباط بوده است.» او در ادامه توضیح داد «تصمیم در مورد اینکه چه کسی باید قرنطینه شود پس از مشخص شدن افرادِ در تماس با او صورت می‌گیرد.»

روزنامه تایمز اسرائیل نیز در این خصوص گزارش داد شبتایی پس از شرکت در یک مراسم یادبود در روز پنجشنبه که مقامات ارشد رژیم صهیونیستی در آن حضور داشتند متوجه ابتلای خود به کرونا شده است. به نوشته این روزنامه، در این مراسم رووین ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی، گبی اشکنازی، وزیر امور خارجه، بنی گانتس، وزیر جنگ و آویو کوهاوی، رئیس نیرو‌های نظامی این رژیم حضور داشتند.

این خبر پس از آن منتشر می‌شود که روز جمعه بنیامین نتانیاهو در صفحه فیس بوک خود نوشت «اکنون ما با شیوع گسترده ویروس کرونا در اسرائیل روبه‌رو هستیم.» او در ادامه نوشت «در ابتدای هفته با ۴۵۰ مورد آلودگی در روز مواجه بودیم، اما اکنون این رقم به بیش از ۱۰۰۰ نفر در یک روز رسیده است.» نخست وزیر اسرائیل هشدار داد چنانچه پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود بار دیگر محدودیت‌های کرونایی باز خواهد گشت.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی تاکنون در سرزمین‌های اشغالی ۲۸۰۵۵ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند که از میان آن‌ها ۳۲۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند. در سراسر جهان تا به امروز ۱۱ میلیون و ۲۲۰ هزار نفر به کرونا مبتلا شده‌اند که از میان آن‌ها ۵۲۹ هزار و ۶۰۴ نفر جان باخته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار