المیادین گزارش داد؛

ترامپ توقع روبه‌رو شدن با صندلی‌های خالی در نخستین همایش انتخاباتی‌اش را نداشت

حضور ضعیف مردم در نخستین مراسم تبلیغات انتخاباتی دونالد ترامپ سوالاتی را درباره چشم‌انداز انتخاب مجدد او، مطرح کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری المیادین، حضور کمرنگ مردم آمریکا در نخستین مراسم تبلیغات انتخاباتی دونالد ترامپ، سرآغاز ضعیفی برای تبلیغات انتخاباتی او بود. در حالی که دستیاران ترامپ وعده داده بودند این مراسم با حضور گسترده مردم برگزار خواهد شد، بسیاری از صندلی‌ها در این مراسم خالی بودند.

در این گزارش آمده است ترامپ در این مراسم، سخنرانی پراکنده و رفتار نمایشی داشت، ترامپ هشدار داد که شکست او در انتخابات ریاست جمهوری، آمریکا را وارد بحران بزرگی خواهد کرد.

مجری این شبکه افزود رئیس جمهور آمریکا مخالفانش را به تمسخر گرفت و حتی ادای آن‌ها را درآورد و کلمات نیشدار علیه آن‌ها به کار برد که همراه با نگاه نژادپرستانه بود.

این مجری در ادامه تصریح کرد ترامپ، جو بایدن رقیب انتخاباتی خودش را مریض، بزدل، مسامحه کار و عروسک خیمه شب بازی توصیف کرد. ترامپ همچنین به تظاهرکنندگان مخالف نژادپرستی حمله کرد. اما موضوع خطرناک در سخنان او، هشدارش درباره وقوع بحران در آمریکا در صورت شکست او در انتخابات بود. ترامپ به شیوه همیشگی خود در حمله به چین، ایران و تعامل دولت سابق کاخ سفید با این دو کشور ادامه داد. آیا درست است که ترامپ فقط به ضعیف بودن رقیب انتخاباتی اش امیدوار است؟

گزارشگر شبکه المیادین گفت: یک هفته پیش، دونالد ترامپ ابراز افتخار کرده بود که حدود یک میلیون نفر خواستار دریافت بلیت برای حضور در مراسم تبلیغاتی او در ایالت اکلاهما شده اند. اما در عمل، شرایط متفاوت با امید ترامپ بود و هزاران صندلی در محل برگزاری این مراسم خالی بود. ترامپ، رسانه‌ها و تظاهرکنندگان را متهم کرد که مانع از حضور طرفداران او شده اند. تبلیغات انتخاباتی ترامپ به علت شیوع ویروس کرونا، سه ماه به تعویق افتاده بود. روزنامه واشنگتن پست، تاکید کرد با وجود تلاش‌های ستاد تبلیغاتی ترامپ، او با دریایی از صندلی‌های خالی روبه‌رو شد. در حالی که در انتخابات گذشته، ترامپ در این ایالت آرای اکثریت قاطع را به دست آورده بود، هم اکنون حضور ضعیف مردم، سوالاتی را درباره چشم انداز انتخاب مجدد ترامپ، مطرح کرده است.

در پایان این گزارش آمده است: جنگ لفظی را که ترامپ آغاز کرده، به این زودی پایان نخواهد یافت و نشان داغ بودن رقابت برای رسیدن به کاخ سفید است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار