از حال رفتن جوان سیاه‌پوست تحت فشار پلیس نیویورک به گردنش+ فیلم

بر اساس تصاویر منتشر شده جدید، پلیس آمریکا در نیویورک گلوی یک جوان سیاه‌پوست را آنقدر فشار می‌دهد که موجب می‌شود او از حال برود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان، تصاویر منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد که یکی از نیرو‌های پلیس آمریکا در شهر نیویورک گلوی یک جوان سیاه‌پوست را آنقدر فشار می‌دهد که از حال می‌رود.

تصاویر ویدئویی منتشر شده در خصوص این حادثه بار دیگر موجب شد بحث‌ها در خصوص شیوه‌های پلیس آمریکا برای بازداشت افراد قوت بگیرد. این تصاویر ویدئویی نشان می‌دهد صبح یکشنبه در محله کویینز بحثی میان پلیس و چند نفر رخ می‌دهد که در نهایت به مداخله پلیس و بازداشت یک جوان سیاه‌پوست منجر می‌شود.

ظاهرا پلیس نیویورک برای بازداشت این فرد از شیوه گذاشتن زانو بر روی گردن استفاده می‌کند. بر اساس اصلاحات جدید برای پلیس نیویورک استفاده از این شیوه ممنوع است. 

بنا بر گزارش سی‌ان‌ان، پلیس نیویورک افسر پلیس را که ظاهرا از شیوه گذاشتن زانو بر گردن فرد بازداشت شده استفاده کرده است، از کار تعلیق کرد.

 این اقدام پلیس نیویورک پس از آن صورت گرفته که انتشار تصاویر ویدئویی از مرگ جورج فلوید، مرد سیاه‌پوست ۴۶ ساله آمریکایی، به علت نژادپرستی و خشونت‌طلبی پلیس آمریکا در اوایل خرداد موجی از اعتراض را در این کشور برانگیخت. این تصاویر نشان می‌دهد که جورج فلوید در نتیجه رفتار خشونت‌بار پلیس آمریکایی جان خود را از دست می‌دهد. او پیش از مرگ از مامور پلیس که زانویش را روی گردن او فشار می‌داد، خواسته بود که به او اجازه تنفس بدهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۰۲ تير ۱۳۹۹
کلا امریکا انگار فقط رو گردن قفل زده
آخرین اخبار