فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سیروان:

تعامل سازنده نقش مهمی در خنثی‌سازی نقشه‌های دشمن دارد

سرهنگ ولیزاده گفت: بدون شک تعامل سازنده نقش مهمی را در خنثی‌سازی نقشه‌های دشمن خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ حجت اله ولیزاده فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سیروان، در نشست تعاملی با فرمانده انتظامی سیروان ایجاد فاصله بین حاکمیت و مردم را از شگرد‌های مهم دشمن برای ضربه زدن به نظام و ولایت نام برد و گفت: اصلی‌ترین رسالت سپاه و ناجا و سایر نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی این است که با همه توان در مقابل توطئه‌های دشمن بایستند و بدون شک تعامل سازنده نقش مهمی را در خنثی‌سازی نقشه‌های دشمن خواهد داشت.

او با بیان اینکه ادعا‌های آمریکا همیشه در تضاد با اقداماتش است، بیان کرد: نیروی انتظامی به طور مستقیم با امنیت داخلی و عمومی جامعه در ارتباط است و توسعه ناامنی منجر به اخلال اقتصادی خواهد شد.

ولیزاده مطرح کرد: امروز مجاهدان نیروی انتظامی با اقتدار، صلابت و تلاش شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به مردم هستند و تحریم نیروی انتظامی ناشی از بغض، کینه ورزی و درماندگی آمریکا در برابر اقتدار ملت ایران است و قطعاً این اقدام خللی در پیشرفت ناجا ایجاد نمی‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سیروان با بیان اینکه تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا از سر ناچاری و درماندگی آنهاست، افزود: این کار باعث قدرتمندتر شدن پلیس مقتدر کشورمان خواهد شد و این توطئه نیز مانند دیگر حربه‌های آنان راه به جایی نخواهد برد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.