توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان کمیته امداد ایلام

فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام از توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان کمیته امداد ایلام خبر داد.

توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان کمیته امداد ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ در آیینی که با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین «ع» استان ایلام، معاون امور عمرانی استانداری ایلام، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام و دیگر مسئولان برگزار شد تعداد ۱۰ هزار پرس غذای گرم جهت توزیع در بین مددجویان کمیته امداد استان ایلام در اختیار این نهاد قرار گرفت.

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین «ع» ایلام در این آیین در سخنانی بیان کرد: توزیع این تعداد غذای گرم در ادامه اجرای رزمایش کمک مومنانه و بر اساس تعامل و همکاری بین کمیته امداد و سپاه پاسداران و برخورداری نیازمندان این نهاد از این کمک‌ها در سطح استان انجام می‌شود.

او ادامه داد: در این برنامه ۱۰ هزار پُرس غذای گرم و یک هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از سه میلیارد ریال در راستای دآور تکریم خانواده‌های عزیز تحت پوشش کمیته امداد توسط کارکارکنان این نهاد و با حفظ کرامت آنان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین «ع» ایلام تصریح کرد: سپاه استان بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری، با همکاری و همیاری نهادها، بنیادها، سازمان‌ها و موسسه‌های خیریه در راستای رزمایش کمک مومنانه در طول ماه مبارک رمضان توزیع بسته‌های غذایی و همچنین غذای گرم در بین آسیب دیدگان از کرونا و افرادی که معیشت و شغل آن‌ها با شیوع کرونا دچار مشکل شده را در اولویت خود قرار داده است.

سردار شاکرمی با تقدیر از همکاری و همراهی همه نهاد‌ها و سازمان‌های کشور در راستای برگزاری رزمایش کمک مومنانه در سطح استان، گفت: نقش آفرینی سپاه در عرصه خدمت به محرومان بر اساس شرایط کنونی، بر اقشاری که به خاطر تبعات اقتصادی کرونا نیازمند شده اند متمرکز است.

او به همکاری‌های گوناگون بین کمیته امداد استان ایلام و سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: بر اساس تعاملاتی که در این زمینه داریم سپاه پاسداران و کمیته امداد قبلا نیز در راستای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان در زمینه ساخت مسکن و سرویس بهداشتی برای مددجویان همکاری‌های بسیار خوبی با هم داشته و این همکاری‌ها در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این مراسم گفت: خوشبختانه هم افزایی خوبی بین سپاه استان ایلام و کمیته امداد برقرار است و به برکت همین همکاری و هم افزایی شاهد خدمت رسانی مطلوبی به نیازمندان این استان هستیم.

او افزود: با توجه به جمعیت چند ده هزار نفری مددجویان این نهاد و میزان محرومیت آن‌ها خصوصا در بحبوبه مشکلات اقتصادی لذا از دستگاه‌های اجرایی و مردم نیکوکار این استان درخواست داریم در زمینه دستگیری از این قشر نیازمند مشارکت نمایند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.