نماینده، ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام :

تحریم‌های علیه ناجا، نشانه ذلت آمریکا و جنبه تبلیغاتی دارد

نماینده، ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت:تحریم‌های آمریکا نشانه کارآمدی وعظمت ناجا وذلت و مستاصل شدن شیطان بزرگ آمریکاست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام علی محمدی نماینده، ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در دیدار با فرمانده انتظامی استان و در حمایت از ناجا، گفت:در قرآن کریم خداوند به مسلمانان وعده داده است که مومنان در مقابل کفار ومنافقان پیروز خواهند شد ومسلمانان بایستی به وعده الهی امیدوار و از توطئه و نیرنگ دشمن، هراسی به دل راه ندهند.

او با بیان اینکه تحریم ظالمانه برخی فرماندهان نیروی انتظامی توسط آمریکا هیچ گونه تاثیری در سیاست و اهداف عالیه پلیس ندارد، افزود:تحریم‌های آمریکا علاوه بر توجه بیشتر مردم و اتحاد کشور، موجب شد نیرو‌های انقلابی و ولایتمدار پلیس نسبت به گذشته مقتدرانه‌تر در ایجاد امنیت شهروندان و مرز‌ها تلاش کنند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان، اظهار کرد:آمریکا با تحریم نیروی انتظامی امنیت داخلی کشور ایران را هدف گرفته است چرا که وظیفه نیروی انتظامی محافظت از مردم و برقراری امنیت در داخل کشور است.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: تجربه نشان داده تحریم باعث پیشرفت بیشتر در بخش‌های مختلف کشور می‌شود، اکنون نیز با تحریم ناجا قطعا شاهد افزایش امنیت بیشتر در منطقه خواهیم بود.

او اضافه کرد: این تحریم‌ها نه تنها خللی در اراده مردم، مسئولان و سازمان‌های انقلابی که تمام تلاش و همتشان اعتلای ایران و ایرانی در جهان و منطقه است ایجاد نمی‌کند بلکه آنان را در این مسیر استوارتر خواهد کرد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان با اشاره به اقتدار وعظمت ایران اسلامی در ماجرای نفتکش‌ها اشاره کرد و یادآور شد: ارسال سوخت ومحموله‌های نفتی با امنیت کامل از خلیج فارس به سایر کشور‌ها و حرکت آن‌ها در آب‌های آزاد و اقیانوس‌ها، نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران و پایان خط آمریکا و ظالمان جهان است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.