دستگیری سارق تجهیزات مخابراتی در چرداول

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از دستگیری سارق حرفه‌ای تجهیزات انتقال شبکه مخابراتی و کشف اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ مظفر مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: شب گذشته ماموران پاسگاه انتظامی زاگرس از طریق تماس شهروندان از سرقت پایه‌های فلزی انتقال سیم و خطوط تلفن توسط سرنشینان یک دستگاه نیسان مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

اوادامه داد: سارقان با مشاهده خودرو گشت انتظامی از محل متواری شدند که با تلاش ماموران و در یک عملیات غافلگیرانه ، ماموران انتظامی موفق گردیدند یک نفر از سارقان را دستگیر نمایند.

 مهدیخانی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری دیگر سارقان ادامه دارد ، مطرح کرد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد .

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در انجام ماموریت‌های مختلف ، اظهار کرد : شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت در جامعه را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا با انان برخورد لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.