مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام:

امسال یادمان‌های دفاع مقدس در ایلام تکمیل خواهند شد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام با بیان اینکه امسال یادمان‌های دفاع مقدس در این استان تکمیل خواهند شد، گفت: ایلام دارای هفت یادمان دوران دفاع مقدس است.

محمد حسن فولادی در نشست شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان ایلام اظهار کرد: ۱۲ یادمان دوران هشت سال دفاع مقدس در ایام الله دهه مبارک فجر سال گذشته با اهتمام مجموعه استان، استاندار ایلام و تزریق اعتبارات مناسب به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: امسال تلاش می‌شود که جشن تکمیل و اتمام پروژه‌های یادمان‌های دفاع مقدس، شهدای گمنام موزه دفاع مقدس استان ایلام با نگاه ویژه استاندار ایلام و مجموعه مسئولان استان برگزار شود.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام با تاکید بر توجه به حوزه دفاع مقدس و ترویج این فرهنگ در سطح جامعه، ابراز کرد: استان ایلام دارای هفت یادمان ملی است که این تعداد در مسیر کاروان‌های راهیان نور قرار دارند که مدیریت سه یادمان در اختیار استان نیست.

وی با اشاره به ضرورت تکمیل حسینیه سه راه جندالله در مسیر ایلام به مهران، گفت: تکمیل این حسینیه نقش مهمی در ارائه خدمات به مردم و به ویژه زوار اربعین حسینی دارد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام بیان کرد:۱۹ یادمان دفاع مقدس و ۴۶ یادمان شهدای گمنام در استان وجود دارد که اگر امسال توجه ویژه‌ای به طرح‌های این یادمان‌ها از نظر اعتباری انجام شود شاهد تکمیل و بهره برداری از این یادمان‌ها خواهیم بود.

فولادی با اشاره به طرح توسعه موزه دفاع مقدس مرکز استان، تصریح کرد: طرح توسعه باغ موزه ایلام در کمیسیون ماده پنج تایید شده و امید است مه فاز توسعه این موزه همزمان با سفر رییس جمهور به استان کلنگ زنی شود.

وی با بیان اینکه استان ایلام در حوزه برنامه‌های دفاع مقدس و مقاومت مقام سوم را کسب کرده است، خاطرنشان کرد: جشن آزادسازی خرمشهر باید متفاوت‌تر از سال‌های گذشته باشد و جایگاه و عظمت و اقتدار ایران اسلامی همزمان با آزادسازی خرمشهر برای اقشار مختلف مردم تبیین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.