ضرورت مشارکت و همکاری سپاه و نیروی انتظامی در ایجاد امنیت پایدار

فرمانده انتظامی شهرستان بدره گفت: مشارکت و همکاری سپاه و نیروی انتظامی در ایجاد امنیت پایدار جامعه، امری مهم و ضروری است.

ضرورت مشارکت و همکاری سپاه و نیروی انتظامی در ایجاد امنیت پایدار

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ امیر بازیار فرمانده انتظامی شهرستان بدره در نشست تعاملی با فرمانده سپاه شهرستان بدره با اشاره به ضرورت تعامل و همکاری بین نیروی انتظامی و نیروی مقاومت بسیج در بخش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، ارتقاء سطح امنیت اجتماعی و فرهنگی جامعه تاکید کرد.

او  افزود: امنیت مردم خط قرمز ناجا و سپاه است و تامین امنیت پایدار در جامعه و ارتقاء حداکثری احساس آرامش شهروندان با تعامل سازنده سپاه و نیروی انتظامی دست یافتنی است.

سرهنگ بازیار ادامه داد: تعامل سپاه و نیروی انتظامی عرصه را برای فعالیت مجرمان تنگ و احساس امنیت را در جامعه ارتقاء می‌دهد.

در ادامه سرهنگ محمد رحمانی فرمانده سپاه شهرستان بدره نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب فرمانده انتظامی شهرستان، گفت: امنیت بزرگترین نعمت الهی است که در همه ابعاد فردی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نیاز اصلی جامعه بوده و ایجاد و گسترش آن در کنار تلاش پلیس نیازمند مشارکت همگانی است.

او  افزود: نیروی انتظامی در ایجاد امنیت پایدار، با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های امنیتی موفق بوده است.

سرهنگ رحمانی، نیروی انتظامی و سپاه را دو نیروی مقتدر، برخواسته از بطن جامعه دانست و خاطرنشان کرد: این دو نیرو یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند و آن خدمت رسانی شایسته به مردم تحت فرامین مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.