دستگیری سوداگرمرگ در آبدانان/دستگیری سارقان منازل در آبدانان

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از دستگیری خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ محمد سلیمی زاد فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت : در راستای طرح پاکسازی نقاط آلوده شهرستان ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، فردی را که در زمینه توزیع و فروش موادمخدر فعالیت داشت را شناسایی کردند.

او  افزود : ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و مقادیری موادمخدر ازنوع انواع مختلف از وی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان، خاطر نشان کرد : متهم با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ سلیمی زاد از شهروندان خواست : هشدار‌ها و توصیه‌های پلیسی را جدی بگیرند و در صورت فعالیت افراد در امر مواد مخدر، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

دستگیری سارقان منازل در آبدانان

فرمانده انتظامی آبدانان از شناسایی و دستگیری ۲ سارق منزل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد سلیمی زاد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان، موضوع در دستور ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ۲ سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمی زاد، بیان داشت:متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، به دو فقره سرقت از منزل مسکونی اعتراف کرد.

فرماندهی انتظامی آبدانان ضمن تقدیر و قدردانی از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی از شهروندان خواست: با برقراری تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و ارائه اخبار و اطلاعات درست و به موقع، پلیس را در انجام ماموریت‌های محوله همراهی کنند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.