عضو شورای شهر تهران تأکید کرد؛

لزوم حفظ بوستان مادران در اراضی عباس آباد

صدر اعظم نوری گفت: مجموعه اراضی عباس آباد باید به همین شکل مدیریت شود و ضرورتی برای واگذاری بوستان مادران وجود ندارد.

زهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین وضعیت بوستان مادران و واگذاری مدیریت بخشی از اراضی عباس آباد گفت: موضوع از سوی کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران بررسی شد و باید به این نکته اشاره کنم مجموعه اراضی عباس آباد پس از انقلاب به یکی از قطب‌های فرهنگی تبدیل شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران افزود: همواره مدیریت شهری به این نکته تأکید داشت که مجموعه اراضی عباس آباد بعد از انقلاب به عنوان یکی از سرمایه‌های شهر حفظ شود، اما باید گفت به مرور زمان بخش‌هایی از آن به مرور زمان واگذار شد.

صدر اعظم نوری با تأکید بر اینکه بخشی از اراضی عباس آباد به مصلی، بنیاد مستضعفان، وزارت راه و شهرسازی واگذار شده است، گفت: برنامه مدیریت شهری از سال‌های پیش بر این اساس بود تا بارگزاری در مجموعه اراضی عباس آباد انجام نشود.

او تصریح کرد: به دلیل آن که مجموعه اراضی عباس آباد زیر نظر شهرداری منطقه ۳ و معاونت فرهنگی است، ضرورتی برای واگذاری مدیریت اراضی آن وجود ندارد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران با تأکید به بهره گیری بانوان از بوستان مادران گفت: در مجموعه اراضی عباس آباد بوستان مادران وجود دارد که این بوستان بستری برای حضور بانوان است تا با شرایط مناسب از امکانات موجود استفاده کنند.

صدر اعظم نوری تأکید کرد: خواسته مدیریت شهری این است که مجموعه اراضی عباس آباد به همین شکل مدیریت شود و تغییری در مدیریت آن ایجاد نشود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار