در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

قطع برق روستا‌های شهرستان قصرقند در پی وقوع طوفان امروز/ حادثه تلفات جانی نداشته است

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور به تشریح جزییات حادثه طوفان شهرستان قصرقند پرداخت.

قطع برق روستا‌های شهرستان قصرقند در پی وقوع طوفان امروز/ حادثه تلفات جانی نداشته استعلی بختیاری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره حادثه طوفان و بارش شدید باران در شهر قصرقند استان سیستان و بلوچستان گفت: طی گزارش اداره کل مدیریت استان سیستان و بلوچستان باد شدید و گرد و خاک به برخی از منازل در شهرستان قصرقند و همچنین بخش سابورک خسارت وارد کرده و دیوار این منازل دچار شکستگی شده است.

وی افزود: این حادثه به تاسیسات برقی شهر و روستاهای مجاور خسارت وارد کرده است و تعداد ۲۰ تیر برق آسیب دیده‌اند که با اقدامات همکارانم در استان سیستان و بلوچستان این مشکل درحال برطرف شدن است.

ماموران راهداری درحال حل مشکل برق 

 برای بررسی بیشتر حادثه عباسعلی ارجمندمدیرکل مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان هم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:تاکنون مشکل برق روستا‌ی هیت، بخش ساربوگ در شهر قصرقند مرتفع شده و در تلاش هستیم تا مشکل برق روستاهای زین الدینی، سراوانی بازار و منطقه کاجو نیز برطرف شود.

ارجمندی تصریح کرد: طوفان در دو مسیر نیکشهر به چابهار و نیکشهر به قصر قند حدود 10 تیر برق را واژگون کرده و ماموران راهداری و اداره برق جهت رفع مشکل در حال فعالیت هستند.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان خوشبختانه وقوع این حادثه تاکنون تلفات جانی به همراه نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان گفت: تا ساعت 23:15 دقیقه وزش باد شدید و ایجاد گرد و خاک به برخی از منازل در شهرستان قصرقند بخش سابورک خسارت وارد کرده و دیوار این منازل دچار شکستگی شده است.

وی افزود: در پی وقوع این حادثه به تاسیسات برقی شهر و روستاهای مجاور خسارت وارد شده و تعداد ۲۰ تیر برق آسیب دیدند که مسئولان اداره برق شهرستان درحال رفع مشکل به وجود آمده هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مدیریت بحران ، طوفان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار