ارتش آمریکا در واشنگتن مستقر شد

خبرنگار المیادین اعلام کرد با ادامه تظاهرات سراسری در ایالات متحده نیرو‌های ارتش این کشور در واشنگتن، پایتخت آمریکا مستقر شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین ساعتی پیش اعلام کرد با ادامه تظاهرات سراسری در ایالات متحده و واشنگتن، پایتخت این کشور در اعتراض به قتل بی‌رحمانه جورج فلوید، یکی از شهروندان سیاه‌پوست و تبعیض‌نژادی در این کشور، نیرو‌های ارتش آمریکا در واشنگتن استقرار یافته اند.

خبرنگار این شبکه افزود استقرار نیرو‌های ارتش آمریکا در واشنگتن همزمان با تظاهرات در این شهر صورت می‌گیرد و این شهر را رفته رفته به پادگانی نظامی مبدل کرده است.


بیشتر بخوانید


اعتراضات علیه بی‌عدالتی و نژادپرستی در سراسر آمریکا و چندین کشور جهان پس از مرگ جورج فلوید ۴۶ ساله به دست پلیس این کشور و پس از دو هفته همچنان ادامه دارد و فروکش نکرده است.

فلوید به دست یک پلیس سفید پوست که زانوی خود را حدود ۹ دقیقه بر گردن او فشار داده بود به طرز فجیعی کشته شد. ویدئویی که از صحنه قتل او منتشر شد نشان می‌دهد او بار‌ها می‌گوید «نمی‌توانم نفس بکشم» و حالا این جمله پایانی فلوید به شعار معترضان در تظاهرات‌های ضد نژادپرستی در سراسر جهان تبدیل شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار