اعتراضات آمریکا/ از تشییع جنازه جورج فلوید تا به‌ زیر کشیدن نمادهای استعماری و نژادپرستی + فیلم

اعتراضات سراسری مردم آمریکا علیه خشونت پلیس و نژادپرستی در پی قتل یک شهروند سیاه‌پوست این کشور همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اعتراضات علیه بی‌عدالتی و نژادپرستی در سراسر آمریکا و چندین کشور جهان پس از مرگ جورج فلوید ۴۶ ساله و پس از دو هفته همچنان ادامه دارد و فروکش نکرده است.

فلوید به دست یک پلیس سفید پوست که زانوی خود را حدود نُه دقیقه بر گردن او فشار داده بود به طرز فجیعی کشته شد. ویدئویی که از صحنه قتل او منتشر شد نشان می‌دهد او بار‌ها می‌گوید «نمی‌توانم نفس بکشم» و حالا این جمله پایانی فلوید به شعار معترضان در تظاهرات‌های ضد نژادپرستی در سراسر جهان تبدیل شده است.

روز گذشته هزاران نفر در تگزاس به تابوت جورج فلوید ادای احترام کردند و یاد وی را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۲۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
الله اکبر الله اکبر الله اکبر :
بسم الله الرحمن الرحیم :
نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین .
مقاومت و پایداری و مبارزه شبانه روزی متحدانه و یکپارچه داشته باشید ای مومنین مستضعفین سر تا سر جهان خداوند را در جهاد با ظالمان و ستمگران بی عدالت بی حقوق بشر با ایمانتان و اراده های پولادیتان شجاعانه و ایثارگرانه یاری رسانید تا قدمهای شما را استوار و شما را پیروز گرداند با امدادها و مددهای الهی خودش پیروزیتان بسیار نزدیک است مومنین مستضعفین ستم کشیدگان از ظلم و ستم نژادپرستان دیکتاتور های عصر جدید آمریکا و سر تا سر جهان استقامت و پایمردی شجاعانه شبانه روزی داشته باشید پیروزیتان به مدد الهی بسیار نزدیک است .
ترامپ: اگر در انتخابات پیروز نشوم می‌روم سراغ کار‌های دیگر !!! .
دیگه زنده نیستی که وجود دروغگوی کلاهبردار باجگیر فاسد فاسق نکبت و ملعون و منحوس خبیثت تروریست جنایتکارت قماربازت بتونه کار دیگری بکند و حزب نژادپرستیتان هم منحل و نابود داره میشه و دارید با سرعت فرو می پاشید و برای همیشه به زباله دان تاریخ بشریت انداخته خواهید شد فراعنه برده داران ظالم و ستمگر دوران سلطنتتان بر روی کره زمین به آخر رسیده دیکتاتورهای سفاکهای بی رحم و مومنین مستضعفین وارثان و حاکمان کره زمین خواهند بود به زودی زود که این وعده خداوند جل جلاله است . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۱:۵۳ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
مومنین عادل خردمندان مستضعفین ستم کشیدگان محرومان بینوایان سرتا سر جهان وارثان و حاکمان کره زمین خواهند بود این وعده خداوند جل جلاله است . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار