تعیین تکلیف ساعت کاری اصناف در خوزستان

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، ساعت کاری اصناف ضروری و غیرضروری در استان در روزهای تعطیل و غیر تعطیل را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرحمان ناصریان معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ساعت کاری اصناف غیرضروری در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری ۹ صبح تا ۲۱ و اصناف ضروری از جمله؛ سوپر مارکت‌ها، نانوایی‌ها و اصناف عرضه کننده گوشت و مرغ از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۲۲ است.

او افزود: از روز پنجشنبه تا پایان روز تعطیلات عید فطر اصناف غیرضروری دوباره تعطیل خواهند شد و ساعت کاری اصناف ضروری در این مدت از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۲۲ است.

ناصریان با اشاره به وضعیت ثبت نام اصناف در سامانه وزارت بهداشت اظهار داشت: در سامانه‌ای که وزارت بهداشت برای ثبت نام اصناف و شرکت‌ها و دستگاه‌های مختلف تعریف کرده ۲۰ رسته شغلی تعیین شده است و رتبه خوزستان در میزان ثبت نام در این سامانه در سطح کشور هفتم است.

به گفته معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، در مجموع از استان ۱۴۰ هزار صنف و شرکت و دستگاه باید در این سامانه ثبت نام کنند که تاکنون ۱۲۰ هزار ثبت نام از خوزستان در این سامانه انجام شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.