بیش از ۳ هزار بسته غذایی بین مستمندان بهزیستی اردبیل توزیع شد

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: در ماه مبارک رمضان ۳ هزارو ۸۵۰ بسته غذایی در اختیار مستمندان و جامعه هدف بهزیستی استان اردبیل قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد ستاری، مدیر کل بهزیستی استان اردبیل ظهر دوشنبه در بازدید از مراکز خیری تحت پوشش بهزیستی شهرستان نیر گفت: در ایام ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان، مستمندان و جامعه هدف بهزیستی ۳ هزار و ۸۵۰ بسته غذایی توزیع شد و ۸۵ میلیون تومان هم به صورت نقدی دربین این قشر توزیع گردید.

او با اشاره به کمک مومنانه گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری در راستای کمک مومنانه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۶ هزار پرس غذا در بین نیازمندان و مستمندان و جامعه هدف بهزیستی استان توزیع شد که روزانه یک هزار و ۱۰۰ پرس غذا می‌باشد.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل در ادامه با اشاره به مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا در استان گفت: طی چند ماه اخیر بسته غذایی، بهداشتی و آموزشی به تعداد ۱۵ هزار بسته به ارزش ۶ میلیارد تومان در اختیار نیازمندان، مستمندان و جامعه هدف بهزیستی قرار گرفته است.

ستاری تصریح کرد: از این رقم ۴ میلیارد تومان توسط خیرین داده شده و ۲ میلیارد تومان دیگر توسط سازمان بهزیستی در اختیار عزیزان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.