ذوق‌زدگی آمریکا از اقدام آلمان در تروریستی خواندن حزب‌الله

وزارت خارجه آمریکا با تمجید از اقدام آلمان علیه حزب‌الله لبنان، از دیگر کشور‌های اروپایی خواست تا از این اقدام تبعیت کنند.

 

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المیادین، وزارت خارجه آمریکا با انتشار بیانیه‌ای، اقدام آلمان مبنی بر تروریستی خواندن حزب‌الله لبنان را مورد تمجید قرار داد.
 
در این بیانیه از دیگر کشورهای اروپایی خواسته شده تا از این اقدام آلمان تبعیت کنند.

وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: اکنون آلمان به کشور‌هایی پیوسته که تفاوت میان عملیات تروریستی حزب‌الله و شاخه سیاسی آن را رد می‌کنند.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود افزود: حزب‌الله تروریست و مورد حمایت ایران به توطئه‌گری و حملات خود در دنیا ادامه می‌دهد.

مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا هم گفت: از تصمیم آلمان برای تحریم حزب‌الله تمجید می‌کنیم.

سخنگوی وزارت کشور آلمان امروز پنج‌شنبه در حساب توئیتر خود با لحنی خصمانه، جنبش حزب‌الله لبنان را گروهی تروریستی اعلام کرد و خبر داد مقامات برلین تمامی فعالیت‌های این حزب را در خاک آلمان ممنوع کرده‌اند. مقامات امنیتی آلمان مدعی هستند که حدود هزار و ۵۰ نفر از اعضای حزب‌الله در خاک این کشور فعالیت می‌کنند.

در دسامبر ۲۰۱۹، قانونگذاران آلمان قطعنامه غیرالزام‌آوری را تصویب کردند که از دولت این کشور می‌خواست فعالیت حزب‌الله لبنان را در خاک آلمان ممنوع کند.

انتهای پیام.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۴ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
اتخاذ چنین مواضعی از سوی کشور المان ، نشان می دهد که آنها فاقد استقلال سیاسی بوده و باید در برابر تاریخ احساس شرم کنند.
آخرین اخبار