نماینده منتخب مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس یازدهم

نیازها بر اساس هر منطقه باید اولویت سنجی شود / جهش تولید را باید در عمل نشان داد

حجت الاسلام نصیرایی گفت:نیاز‌ها بر اساس هر منطقه باید اولویت سنجی شود و موانع پیش پای تولید را به طور قانونی را رفع و جهشی در تولید ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام نصیرایی نماینده منتخب مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس یازدهم در جمع مسئولان و معتمدین بخش دیهوک با اشاره به اینکه باید در هر شهر و منطقه مسأله تولید را پویا کنیم گفت: باید به کار‌های پرداخت که از دل هر کار، چند کار دیگر ایجاد شود و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی جهشی ایجاد نماییم.

او افزود:  انتظار مسئولان و معتمدین از نماینده مردم در مجلس باید این باشد که موانع پیش پای تولید را به طور قانونی رفع کند و همه باید روی چند کار اصلی و مبنایی متمرکز شویم که بتوانیم ریشه مشکلات را شناسایی و حل کنیم.

حجت الاسلام نصیرایی اظهار کرد: آنچه که باید مراقبت کنیم تا امید مردم ناامید نشود، برخورد صادقانه با مردم و حرکت در چهارچوب قانون و سطح وظایف و انتظارات است.

نماینده منتخب مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس یازدهم با بیان اینکه نیاز‌ها بر اساس هر منطقه باید اولویت سنجی شود گفت: نباید مردم ما در روستا‌ها مشکل آب داشته باشند و اقایان استاندار، فرماندار و بخشدار ورود کنند و هرچه سریعتر این مشکل حاد را حل کنند.

او ادامه داد: اگر نمی توانند این معضل را حل کنند نباید در خانه خود آب داشته باشند تا مشکلات مردم در دهستان‌ها را بفهمند.

حجت الاسلام نصیرایی تاکید کرد: موضوع بی کیفیتی راه‌ها در شهرستان طبس و در بخش دیهوک یکی دیگر از موضوعات لازم و فوری است که در کنار موضوع اتصال دیهوک به شبکه گاز سراسری و احداث یا بهرهمندی از برق صنعتی باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد تا جهش تولید از شعار به عمل برسد.

نماینده منتخب مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس یازدهم افزود: مسئولان ما کانون پول خرج کردن هستند و برای برخی از ایشان مهم نیست که این پول چگونه بدست می آید و به چه سرنوشتی می رسد.  همین باعث شده دخل و خرج کشور به هم نخواند و اگر قرار باشد بعضی از این ناکارآمدی‌های ادامه پیدا کند؛ به هیچ وجه با وجود بیانیه گام دوم انقلاب پذیرفته نیست.

او  گفت: تکرار سیکل اشتباه گذشته که جامعه از دامان این گروه سیاسی به آن گروه سیاسی روی می آورد و بلعکس که نتیجه آن شده همین وضعیت اسفبار فعلی است که  باید  آنرا پایان داد و متاسفانه دست‌هایی در کار است که مردم را نسبت به نظام بدبین کنند و مسئولان را ناکارآمد جلوه دهند که این دست‌های مافیای را باید قطع و این بساط را جمع کرد.

حجت الاسلام نصیرایی تاکید کرد: باور به ایستادن روی پای خود، تقویت تولید، چشم پوشی از نگاه به خارج کشور، قطع دست‌های مافیای اقتصادی، توجه به بیانیه گام دوم انقلاب، پیاده سازی رهنمود‌های مقام معظم رهبری و شفافیت و صداقت راه برون رفت کشور از شرایط فعلی است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.