‌منتخب مردم ‌بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس یازدهم

اجازه تعطیلی واحدهای صنعتی را نمی‌دهیم

خسروی با بیان اینکه اجازه تعطیلی واحدهای صنعتی را نمی‌دهیم، گفت: رهبر معظم انقلاب حدود ۱۰ سال است که شعارهای سال را حول محور اقتصاد نامگذاری می‌کنند که نشان از اهمیت این موضوع دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، خسروی ‌منتخب مردم ‌بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس یازدهم در بازدید از کارخانه کویرتایر، گفت: کویرتایر افتخار استان و کشور است و کار‌های بزرگی در راستای اشتغالزایی و تولید تایر‌های با کیفیت به عنوان یکی از کالای استراتژیک در این کارخانه انجام شده که بر دستان غیرتمند مدیران و کارکنان این کارخانه بوسه می‌زنم.

او افزود: شرایط کار کردن در این کارخانه در وضعیت کنونی که تحریم‌ها بیشتر شده و سایه ویروس منحوس کرونا نیز کسب و کار‌ها را تحت تاثیر قرار داده بسیار جای تشکر دارد و این یک توفیق خدایی است.

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وضعیت کشور در حال حاضر یک وضعیت خاص است گفت: با وجود تمام مشکلات اگر موردی بود که اقدامی برای رفع مشکلات از دست ما برمی‌آمد کتبی در اختیار ما قرار گیرد تا ما با استدلال و مدرک در مجلس پیگیری کنیم.

او با بیان اینکه کشور علاوه بر تحریم گرفتار ویروس کروناست تصریح کرد: وضعیت خیلی حساس است و اصلا مشخص نیست شرایط چه زمانی عادی شود.

خسروی یادآور شد: در این راستا باید راهکاری ارائه بدهیم تا در حال حاضر از همین نقدینگی استان استفاده کنیم تا خدای نکرده این کارخانه با عظمت به تعطیلی کشیده نشود چرا که آسیبی جدی برای استان است.

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در بازدید ۲ ساعته از کارخانه کویرتایر ضمن دیدار با مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت از خط تولید و عملیات ساختمانی اجرای طرح‌های توسعه کوتاه مدت شرکت بازدید کرد.

زینلی مدیرعامل شرکت کویرتایر نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده و بیان مشکلات و تنگناه‌های موجود بر بیعت و همکاری با نماینده منتخب مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس شورای اسلامی تاکید و ضمن توفیق وی در این مسئولیت خطیر اظهار داشت: امیدواریم در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون گذشته پرافتخار موفق و سربلند باشید.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار