پنس: به زودی شاهد کاهش آمار مبتلایان کرونا خواهیم بود

با آنکه آمریکا در صدر آمار جهانی ابتلا و قربانیان کرونا را دارد، معاون رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد آمار کرونایی این کشور به زودی کاهش چشمگیری خواهد داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی العربیه اعلام کرد با آنکه آمریکا بیشتری مبتلایان و جان باختگان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در جهان را دارد، مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد: «به زودی شاهد کاهش چشمگیر موارد ابتلا به کرونا (درآمریکا) خواهیم بود!»

پیش از این نیز دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری روزانه خود اعلام کرد: «در ۷ روز گذشته پیشرفت چشمگیری در مبارزه با ویروس کرونا کسب کردیم.»


بیشتر بخوانید: سناتور آمریکایی: ظرفیت آزمایش کرونا در کشور همچنان پایین است

 واکنش‌ها به توصیه ترامپ درباره خوردن مواد ضدعفونی‌کننده / ترامپ: شوخی کردم!


ترامپ گفت: موفق شدیم در یک هفته اخیر پیشرفت قابل توجهی در مواجه با ویروس کرونا بدست آوریم. برخی از ایالت‌ها اتخاذ تدابیری برای بازگشایی اقتصادی و بازگشت شرایط به پیش از شیوع ویروس کرونا را آغاز کرده اند.

وی مدعی شد: جهان در حال نظاره بر عملکرد ما در مبارزه با ویروس کرونا است. آن‌ها به اقدامات ما احترام می‌گذارند!

ترامپ خاطر نشان کرد: بسته کمک مالی ۳۲۰ میلیارد دلاری به کارگران را امضا کردم. تاکنون دارویی برای مداوای ویروس کرونا به دست نیامده است. آزمایش‌های زیادی برای دارو‌های ضد کرونا انجام خواهیم داد.

ادعا‌های ترامپ در موفقیت دولتش در مبارزه با ویروس کرونا در حالی مطرح می‌شود که آمریکا با اختلاف زیاد از سایر کشور در صدر کشور‌های جهان از لحاظ شمار قربانیان و تلفات این ویروس است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار