اکثر مردم فلوریدا مخالف از سرگیری فعالیت اقتصادی هستند

بر اساس نتایج یک نظرسنجی، اکثر ساکنان فلوریدای آمریکا مخالف نظر فرماندار جمهوری‌خواه این ایالت در کاهش محدودیت‌های اجتماعی و از سرگیری فعالیت اقتصادی هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد بیش از دو سوم مردم ایالت فلوریدای آمریکا مخالف نظر فرماندار جمهوری خواه خود برای کاهش محدودیت‌های اجتماعی ناشی از همه گیری ویروس کرونا هستند.

نظرسنجی کویینیپیاک نشان داد ۷۲ درصد از مردم ایالت فلوریدا مخالف بازگشایی کسب و کار‌ها در این ایالت از ۳۰ آوریل هستند. ۷۶ درصد از ساکنان ایالت فلوریدا اعلام کردند تنها در صورت تائید مقامات بهداشت عمومی مایل به بازگشت به روال عادی زندگی و کاهش محدودیت‌های اجتماعی هستند.

فرماندار جمهوری خواه فلوریدا در جمع کمیته بحران این ایالت روز چهارشنبه از برنامه خود برای بازگشایی کسب و کار‌ها و کاهش محدودیت‌های اجتماعی از اواخر این ماه خبر داد.

همچنین نتایج این نظرسنجی نشان داد ۶۳ درصد از شرکت کنندگان اعلام کردند بدون گسترش انجام آزمایش ابتلا به ویروس کرونا مایل به برگشت به سرکار خود نیستند.

در حالی که کرونا بی رحمانه در آمریکا قربانی می‌گیرد، دونالد ترامپ که سودای انتخاب مجدد در انتخابات نوامبر ۲۰۲۰ را در سر دارد، پیش از این بار‌ها خواستار بازگشایی اقتصاد این کشور در بحبوحه همه گیری ویروس مرگبار کرونا شد. ترامپ که برای بقای خود در کاخ سفید تقلا می‌کند، مدعی شد به اندازه کافی آزمایش ویروس کرونا در این کشور انجام شده و فعالیت‌های اقتصادی را می‌توان از سر گرفت. ادعایی که قویا از سوی فرمانداران ایالتی از هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه رد شده است.

تاکنون از ۳۰۱ هزار و ۱۴۷ نفر از جمعیت ۲۱.۵ ایالت فلوریدا آزمایش ابتلا به ویروس کرونا گرفته شده است. بر اساس اعلام اداره سلامت ایالت فلوریدا تا عصر روز پنج شنبه، ۲۸ هزار و ۸۴۳ نفر در این ایالت به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این تعداد ۹۸۷ نفر جان خود را از دست داده اند.

بر اساس آخرین آمار، آمریکا با ۸۸۶ هزار و ۷۰۹ مورد ابتلا به ویروس کرونا و ۵۰ هزار و ۲۴۳ مورد فوتی همچنان با اختلاف چشمگیر در صدر کشور‌های جهان قرار دارد.

نظرسنجی دانشگاه کویینیپیاک با شرکت هزار و ۳۸۵ نفر از ۱۶ تا ۲۰ آوریل برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ویروس کرونا ، بازگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
معلوم ميشه وضعشون خيلي عاليه
آخرین اخبار