گزارشی از آخرین وضعیت شیوع جهانی کرونا/ شمار مبتلایان در کره‌‌جنوبی تک‌رقمی و فوتی‌های چین صفر شد

براساس جدیدترین آمار منتشر شده، از میان دو میلیون و ۳۳۱ هزار فرد مبتلا به کرونا در جهان تاکنون بیش از ۱۶۰ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جدیدترین آمار‌ها درباره شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان تا صبح امروز (یکشنبه) نشان می‌دهد، تاکنون دو میلیون و ۳۳۱ هزار و ۸۹۲ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند و از این میان ۱۶۰ هزار و ۷۶۳ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، آلمان و انگلیس از کشور‌هایی هستند که پس از آمریکا بیشترین آمار مبتلایان به کرونا در جهان را به خود اختصاص داده‌اند.

آخرین خبر‌ها درباره وضعیت کشور‌های درگیر کرونا را در زیر بخوانید:

کمیته عالی بهداشت و سلامت عراق مقررات منع رفت‌وآمد در این کشور را تا ۲۲ ماه مه (دوم خرداد) تمدید کرد.

این مقررات از ساعت ۷ عصر آغاز خواهد شد و تا ۶ صبح روز بعد ادامه پیدا می‌کند.

همچنین همه مؤسسات آموزشی و مراکز دینی، قهوه‌خانه‌ها و اماکن ورزشی و مراکز خرید و تالار‌ها همچنان بسته خواهند بود و برگزاری مراسم ختم و عروسی نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

ممنوعیت تجمع بیش از ۳ نفری نیز در این کشور تمدید شد و به رستوران‌ها و تهیه غذا‌ها اجازه دادند فقط به صورت بیرون‌بر کار کنند.

۴ سال پیش
درخواست نیمی از مردم ایتالیا برای خروج از اتحادیه اروپا

بر اساس نتایج نظرسنجی‌های اخیر در ایتالیا، نیمی از مردم این کشور در پی شیوع ویروس کرونا در ایتالیا و بی‌کفایتی اتحادیه اروپا خواستار خروج فوری این کشور از اتحادیه اروپا شدند.

براساس نتایج نظرسنجی‌های انجام شده در ماه آوریل، ۷۱ درصد ایتالیایی‌ها بر این باورند که ویروس کرونا اتحادیه اروپا را تضعیف می‌کند، در این بین، حدود ۵۵ درصد اهالی ایتالیا موافقت خود را با ترک اتحادیه اروپا ابراز کردند.

۴ سال پیش
ترکیه پس از آمریکا و اروپا بیشترین مبتلایان به کرونا را در جهان دارد

فخرالدین کوجا، وزیر بهداشت ترکیه اعلام کرد این کشور با بیش از ۸۶ هزار مورد مبتلا به ویروس کرونا بیشترین مورد ابتلا را پس از آمریکا واروپا دارد.

در ۲۴ ساعت گذشته ۳ هزار و ۹۷۷ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ترکیه به ثبت رسید که در مجموع شمار کل مبتلایان به این بیماری را به ۸۶ هزار و ۳۰۶ رساند. بدین ترتیب ترکیه از نظر میزان مبتلایان به ویروس کرونا از چین با ۸۲ هزار و ۷۳۵ نفر پیشی گرفت.

۴ سال پیش
رشد ۱۲ درصدی مرگ و میر ناشی از کرونا در کانادا

آژانس بهداشت عمومی کانادا اعلام کرد میزان مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته، رشد ۱۲ درصدی داشته است.

وزارت بهداشت کانادا اعلام کرد تاکنون هزار و ۵۰۶ نفر در کانادا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا از ۳۲ هزار و ۴۱۲ نفر روز گذشته به ۳۳ هزار و ۹۲۲ نفر در روز یکشنبه رسیده است.

۴ سال پیش

ایتالیا از ابتلای ۳ هزار و ۴۷ مورد جدید به ویروس کرونا طی ۲۴ گذشته خبر داد، آمار کلی مبتلایان به این ویروس در ایتالیا به ۱۷۸ هزار و ۹۷۲ نفر رسیده است.

همچنین با جان‌باختن ۴۳۳ شهروند ایتالیایی در پی کرونا، شمار جان‌باختگان در این کشور به ۲۳ هزار و ۶۶۰ نفر رسید.

۴ سال پیش

انگلیس از ابتلای ۵ هزار و ۸۵۰ مورد جدید به ویروس کرونا طی ۲۴ گذشته خبر داد.

آمار کلی مبتلایان به این ویروس در انگلیس به ۱۲۰ هزار و ۶۷ نفر رسیده است.

همچنین با جان‌باختن ۵۹۶ شهروند انگلیس در پی کرونا، شمار جان‌باختگان در این کشور به ۱۶ هزار و ۶۰ نفر رسید.

۴ سال پیش
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در اروپا از یک میلیون نفر گذشت

بر اساس آمار مراکز بهداشتی اروپا، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در اروپا از مرز یک میلیون نفر گذشت و تقریبا ۱۰۰ هزار نفر در اروپا جان خود را از دست داده‌اند.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت عربستان سعودی اعلام کرد شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور با افزایش هزار و ۸۸ نفر به ۹ هزار و ۳۴۲ نفر رسید.

۴ سال پیش

هزار و ۱۱۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در سوئد به ثبت رسید. تاکنون ۲۷ هزار و ۷۴۰ نفر در سوئد به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد هزار و ۱۳۵ نفر جان باختند.

۴ سال پیش
ثبت کمترین رقم قربانیان روزانه کرونا در اسپانیا از یک ماه گذشته

 وزارت بهداشت اسپانیا اعلام کرد در این کشور امروز یکشنبه ۴۱۰ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ جان باختند. این کمترین آمار روزانه مرگ و میر در اسپانیا از نزدیک به یک ماه گذشته است.

۴ سال پیش
شمار مبتلایان به کرونا در سوئیس به بیش از ۲۷ هزار نفر رسید

براساس تازه‌ترین اطلاعات وزارت بهداشت سوئیس، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۲۷ هزار و ۴۰۴ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت سوئیس اعلام کرد: تا عصر روز شنبه ۱ هزار و ۱۱۱ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در این کشور جان باخته اند.

۴ سال پیش
۸۴ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در مالزی

مالزی از ۸۴ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در این کشور خبر داد. به این ترتیب، شمار موارد آلودگی به این ویروس در مالزی به پنج هزار و ۳۸۹ نفر رسید. مالزی همچنین از جان باختن یک نفر دیگر بر اثر ویروس کرونا خبر داد.

۴ سال پیش
شمار موارد مرگ در اسپانیا به ۲۰ هزار و ۴۵۳ مورد رسید

وزارت بهداشت اسپانیا اعلام کرد شمار موارد مرگ بر اثر ویروس کرونا در این کشور از ۲۰ هزار ۴۳ مورد در روز شنبه به ۲۰ هزار و ۴۵۳ مورد در روز یکشنبه رسید.

۴ سال پیش
شمار مبتلایان به کرونا در کشور‌های آفریقایی از ۲۰ هزار نفر فراتر رفت

مرکز پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها در قاره آفریقا اعلام کرد شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور‌های آفریقایی از ۲۰ هزار نفر فراتر رفت. این مرکز همچنین شمار فوتی‌های کرونا در قاره آفریقا را بیش از هزار نفر اعلام کرد.

۵۲ کشور از مجموع ۵۴ کشور آفریقایی، ثبت موارد ابتلا به ویروس کرونا را اعلام کردند.

۴ سال پیش
ثبت ۵۱۴ مورد جدید ابتلا به کرونا در پاکستان

وزارت بهداشت پاکستان اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته بیش ۵۱۴ مورد جدید آلودگی به ویروس کووید-۱۹ در پاکستان به ثبت رسید تا مجموع بیماران کرونایی این کشور به ۷ هزار و ۹۹۳ نفر برسد. آمار قربانیان کرونا در پاکستان به ۱۵۹ تن افزایش یافته است.

۴ سال پیش
تعداد مبتلایان به کرونا در فرانسه نزدیک به ۱۵۲ هزار نفر رسید

تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در فرانسه تا امروز به ۱۵۱ هزار و ۷۹۳ نفر و تعداد بهبود یافتگان نیز به ۳۵ هزار و ۹۸۳ نفر رسید.

۴ سال پیش

با ابتلای ۶ هزار و ۶۰ تن دیگر به کووید-۱۹، مجموع مبتلایان ویروس کرونا در روسیه به ۴۲ هزار و ۸۵۳ تن رسید.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۴۸ نفر بر اثر این بیماری جان باخته‌اند که با احتساب آن مجموع جان‌باختگان این ویروس در روسیه به ۳۶۱ تن رسید.

۴ سال پیش
شمار فوتی‌های آمریکا به مرز ۴۰ هزار نفر رسید

دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا از ثبت هزار و ۸۹۱ مورد جدید مرگ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. مجموع فوتی‌های کرونا در آمریکا به ۳۹ هزار و ۱۵ نفر افزایش یافته است.

این پایگاه همچنین اعلام کرد بیش از ۳۵ هزار نفر دیگر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شدند و مجموع مبتلایان به حدود ۷۳۹ هزار نفر رسید.

۴ سال پیش
کرونا احتمالا از مدت‌ها پیش در آمریکا وجود داشته است

رئیس اجرایی دولت محلی بخش «سانتا کلارای» ایالت کالیفرنیا ضمن ابراز تردید درباره ورود کرونا از چین به آمریکا احتمال داد کرونا از مدت‌ها پیش و شاید از دسامبر گذشته در آمریکا وجود داشته و به علت شبیه بودن علائم آن با علائم آنفلوآنزا تشخیص داده نشده است.

۴ سال پیش
اعتراض به ترامپ با سبکی متفاوت

شماری از فعالان ضد ترامپ با برپایی تظاهرات مقابل املاک او در نیویورک، شیاگو و ایلینوی از جمله هتل بین‌المللی ترامپ در نیویورک با گذاشتن کیسه‌های نمادین حمل جسد به نحوه مدیریت ترامپ در مقابله با ویروس کرونا اعتراض کردند.

گزارشی از آخرین وضعیت شیوع جهانی کرونا/ شمار مبتلایان در کره‌‌جنوبی تک‌رقمی و فوتی‌های چین صفر شد

۴ سال پیش
ابتلای ۸۶ عمانی دیگر به ویروس کرونا

وزارت بهداشت عمان اعلام کرد ۸۶ نفر دیگر به جمع مبتلایان کرونا در این کشور پیوسته و مجموع کل این افراد به ۱۲۶۶ نفر رسیده است.

۴ سال پیش
شمار اسرائیلی‌های مبتلا به کرونا به ۱۳۳۶۲ نفر رسید

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد شمار اسرائیلی‌های مبتلا به ویروس کرونا تا این لحظه به ۱۳۳۶۲ نفر افزایش یافته است.

همچنین شمار فوتی‌ها نیز به ۱۷۱ نفر رسیده است.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد با ثبت ۶۰ مورد جدید تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۹۹۳ نفررسید.

۴ سال پیش

مؤسسه عالی بهداشت ایتالیا اعلام کرد حدود ۱۷ هزار نفر از کادر درمانی این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

۴ سال پیش
شایعه‌پردازان در امارات جریمه می‌شوند

دولت امارات کسانی را که درباره شیوع ویروس کرونا دست به شایعه‌سازی بزنند ۵۵۰۰ دلار جریمه می‌کند.

۴ سال پیش
کرونا اوضاع انگلیس را بحرانی کرد

بر اساس گزارش اعلامی دولت انگلیس تا کنون بیش از ۱۱۴ هزار نفر در این کشور به طور قطعی به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و بیش از ۱۵ هزار بیمار کرونایی نیز فقط در بیمارستان‌های انگلیس جان باختند.

دولت در گزارش روزانه خود شمار جان باختگان کرونا در منازل، خانه‌های سالمندان، آسایشگاه‌های معلولان و دیگر اماکن را اعلام نمی‌کند.

تاکنون دستکم ۵۴ پزشک و کادر درمانی نیز به علت ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در انگلیس جان باختند که اغلب آنان رنگین پوست هستند.

۴ سال پیش

موسسه رابرت کخ اعلام کرد شمار موارد تایید شده آلودگی به ویروس کرونا در آلمان با دو هزار و ۴۵۸ نفر افزایش به ۱۳۹ هزار و ۸۹۷ نفر رسید.

این موسسه همچنین اعلام کرد شمار جان باختگان بر اثر ویروس کرونا در آلمان با ۱۸۴ نفر افزایش به چهار هزار و ۲۹۴ نفر رسید.

۴ سال پیش
ثبت ۱۸۹۱ مورد جدید فوت بر اثر کرونا در ۲۴ ساعت گذشته

دانشگاه جانز هاپکینز اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۹۱ مورد جدید فوت بر اثر کرونا در آمریکا ثبت شده است.

گزارشی از آخرین وضعیت شیوع جهانی کرونا/ شمار مبتلایان در کره‌‌جنوبی تک‌رقمی شد

۴ سال پیش
آمار فوتی‌های چین برای دومین روز صفر شد

وزارت بهداشت چین اعلام کرد برای دومین روز متوالی هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در این کشور ثبت نشده است و در ۲۴ ساعت گذشته تنها ۱۶ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت و رفاه خانواده هند با انتشار آمار جدید اعلام کرد تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور به ۱۵ هزار و ۷۰۷ نفر رسیده است. روز گذشته آمار مبتلایان در این کشور ۱۴ هزار و ۳۷۸ نفر بود. دو هزار و ۲۳۱ نفر از بیمارستان مرخص شده و ۵۰۷ نفر نیز جان باخته اند.

۴ سال پیش
تمدید محدودیت‌های اجتماعی در اسپانیا

محدودیت‌های اجتماعی در اسپانیا نیز مانند ایتالیا برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در این کشور تا ماه مه میلادی (خردادماه) تمدید شد.

۴ سال پیش
آمار مبتلایان به کرونا در کره جنوبی تک رقمی شد

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در کره جنوبی اعلام کرد روز شنبه هشت نفر مبتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده‌اند. این نخستین بار در دو ماه گذشته است که آمار مبتلایان به این بیماری در کره جنوبی تک رقمی می‌شود.

۴ سال پیش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگر بشه راه كارهايي كه كره جنوبي به مردمش معرفي كرد و عملكرد مردم كره جنوبي و مسئولينش را براي ما بيان كنيد ممنون ميشم
Germany
ناشناس
۰۶:۵۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
ارائه جدول مبتلایان ، بهبود یافتگان ، فوتیها در مقایسه جمعیت کشورها پیشنهاد می گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
کره چی اون ک از امارات بیشتر هس ... ان شاالله ک تو کل دنیا کنترل شه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۵۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
چین دروغ میگه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
خدا کنه زود نجات پیدا کنیم آمار بیاد پایین
افسرده شدم توو خونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
چين فقط به هم پيماناش يعني كره و ژاپن راه نجات از كرونا رو نشون ميده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
شایدم
United States of America
عاطفه
۱۳:۴۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
ینی تو کشورها فقط چین و کره ی جنوبی ، بخاطر قانونمندی هاشون و مسئولینی که داره میتونن خیلی خوب کنترل کنن و چه بسا کلا نابودش کنن ،
ایران مسئولین فقط حرف میزنن و عمل نمیکنن..
والا تو ایران انگار فقط تو تلوزیون و اخبار کرونا اومده ،
ما که میریم سرکار میبینیم ملت همه بیرونن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
اگه دولت ما هم یه کم نقدی میکرد ومردم هم رعایت میکردندتایک ماه ازخونهاشون بیرون نمیزدند تا حالا این بیماری ازکشورمون ازبین رفته بود!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
واقعا مرحبا ب کره جنوبی .همزمان با ما ویروس وارد ایی کشور شد .مبتلایان اونو ۱۱ هزارم نیستن .بعد کشور ما ...اونا مردمش رعایت کردن همینطور امارات اوموقع ک یکی مثبت شد ایران اصلا نداشت ..امیدوارم مردم ما هم از امارات و کره یاد بگیرن
United Arab Emirates
ناشناس
۱۱:۱۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
یا تو امارات نیستی، یا اگه هستی اطلاعات درست نداری از امارات،، اماراتی که سر و تهش به اندازه یکی از استان‌های ما هم نمیشه، فاجعه شده نمیتونند کنترلش بکنند، آماراش بالا هست که پایین نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
نگا کره جنوبی موفقیتش این بود که خیلی تست در دسترس مردم بود تست زیاد گرفتن از مردم که بتونن شناسایی کنن
Canada
عبدالله
۰۸:۱۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
عزیز دلم مرحبا به ایران که بدون باج دادن و نوکری آمریکا با دست خالی و صرفا به تکیه بر جوانان و متخصصین دانشمند پنجه در پنجه کرونا و آرام مبارزه میکند. ماهم اگر تن به خفت نوکری آمریکا می‌دادیم یا مثل عربهای خائن بی غیرت به فرعون زمان کرنش میکنند بودیم کره جنوبی که هیچ بقیه راهم پشت سر می‌داشتیم. نباید خودمون را دست کم بگیریم.
آخرین اخبار