آخرین آمار مبتلایان به کرونا در جهان/ تاکنون ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار نفر به کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند

بر اساس آخرین آمارها، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان از مرز ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار نفر گذشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان از ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار نفر فراتر رفته است و شمار جان‌باختگان بر اثر ابتلا به این ویروس در سراسر جهان از ۱۵۳ هزار رسیده است.

بر اساس آخرین آمارها، تا به امروز بیش از ۵۶۰ هزار نفر نیز از این ویروس رهایی یافته‌اند.

آخرین اخبار و اطلاعات درباره شیوع ویروس کرونا و تحولات جهانی ناشی از آن را در اینجا بخوانید:

جریمه ۵۵۰۰ دلاری در امارات برای انتشار اطلاعات غلط درباره کرونا

دولت امارات برای انتشار اطلاعات غلط یا شایعه‌پراکنی درباره ویروس کرونا جریمه‌هایی تا ۲۰ هزار درهم (۵۵۰۰ دلار) تعیین کرد.

بر اساس این دستور، هر شخصی که اقدام به انتشار اطلاعات مکتوب، صوتی، تصویری یا از طریق رسانه‌های اجتماعی یا وبسایت‌ها کند که بر خلاف موارد گفته شده باشد، جریمه خواهد شد.

۴ سال پیش
اذعان انگلیس به کمبود تجهیزات پزشکی در این کشور

رابرت جنریک، معاون وزیر مسکن انگلیس روز شنبه، ضمن اذعان ناتوانی انگلیس در ارائه تجهیزات در مقابله با ویروس کرونا، تاکید کرد که در راستای تجهیز پرستاران و افرادی که در صف اول مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند باید کارهای بیشتری انجام گیرد.

۴ سال پیش

خبرگزاری رویترز گزارش داد دولت جمهوری آذربایجان محدودیت‌های احتماعی این کشور به خاطر کرونا را تا ۴ ماه مه میلادی تمدید کرد.

۴ سال پیش

ترکیه از ابتلای ۳ هزار و ۷۸۳ مورد جدید به ویروس کرونا طی ۲۴ گذشته خبر داد، آمار کلی مبتلایان به این ویروس در ترکیه به ۸۲ هزار و ۳۲۹ نفر رسیده است.

همچنین با جان‌باختن ۱۲۱ شهروند ترکیه در پی کرونا، شمار جان‌باختگان در این کشور به ۱ هزار و ۸۹۰ نفر رسید.

۴ سال پیش

رژیم صهیونیستی از ابتلای ۱۲۵ مورد جدید به ویروس کرونا طی ۲۴ گذشته خبر داد، آمار کلی مبتلایان به این ویروس در اراضی اشغالی به ۱۳ هزار و ۱۰۷ نفر رسیده است.

همچنین با جان‌باختن ۷ صهیونیست در پی کرونا، شمار جان‌باختگان در اراضی اشغالی به ۱۵۸ نفر رسید.

۴ سال پیش

روسیه از ابتلای ۴ هزار و ۷۸۵ مورد جدید به ویروس کرونا طی ۲۴ گذشته خبر داد، آمار کلی مبتلایان به این ویروس در روسیه به ۳۶ هزار و ۷۹۳ نفر رسیده است.

همچنین با جان‌باختن ۴۰ شهروند این کشور در پی کرونا، شمار جان‌باختگان در روسیه به ۳۱۳ نفر رسید.

۴ سال پیش
ترودو: مرز کانادا و آمریکا برای یک ماه دیگر بسته خواهد ماند

جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا گفت که این کشور و ایالات متحده آمریکا تصمیم گرفتند به خاطر کرونا و ایمن ماندن مردم برای یک ماه دیگر بسته نگه دارند.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت عراق اعلام کرد با جان باختن یک نفر دیگر شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور به ۸۲ نفر رسید.

۴ سال پیش

وزیر کشور ترکیه اعلام کرد قانون منع رفت‌وآمد بین ۳۱ استان این کشور به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، به مدت ۱۵ روز دیگر تمدید شد.

۴ سال پیش

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ایتالیا با جان باختن ۴۸۳ فرد دیگر در این کشور به دلیل ابتلا به کرونا شمار قربانیان در این کشور به ۲۳ هزار ۲۲۷ نفر رسید.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت الجزایر اعلام کرد تعداد قربانیان کرونا در این کشور به ۳۶۷ نفر و شمار مبتلایان به ۲ هزار و ۵۳۲ نفر افزایش یافته است.

۴ سال پیش
شمار مبتلایان کرونا در آمریکا از مرز ۷۰۰ هزار نفر گذشت

دانشگاه جانز هاپکینز اعلام کرد شمار مبتلایان به ویروس کشنده کرونا در ایالات متحده آمریکا از مرز ۷۰۰ هزار نفر گذشت.

با ابتلای ۳۵ هزار ۴۰۷ فرد جدید به کرونا، شمار مبتلایان به این بیماری در آمریکا به ۷۰۶ هزار ۸۳۲ نفر رسید.

۴ سال پیش

اندریو کومو، فرماندار ایالت نیویورک آمریکا ضمن اعلام جان‌باختن ۵۴۰ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، تاکید کرد که این آمار طی ۱۸ روز اخیر کمترین مقدار بوده است.

۴ سال پیش

۲ هزار و ۱۱۵ نفر به احتمال ابتلا به ویروس کرونا در سوریه قرنطینه شدند و دستکم یک هزار و ۸۹۸ نفر پس از منفی شدن نتیجه آزمایش آن‌ها ترخیص شده اند.

وزارت بهداشت سوریه افزود هم اکنون ۲۱۷ نفر همچنان تحت مراقبت پزشکی قراردارند.

تعداد بیماران مبتلا به بیماری کرونا در سوریه، ۳۸ نفر اعلام شد که ۵ نفر از آن‌ها بهبود و ۲ نفر دیگر جان خود را از دست داده اند.

۴ سال پیش

خبرگزاری رویترز اعلام کرد ازبکستان محدودیت‌های کرونایی را تا ۱۰ ماه مه میلادی تمدید کرد.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت سوییس اعلام کرد با مبتلا شدن ۳۲۶ نفر دیگر شبانه‌روز گذشته به ویروس کرونا شمار مبتلایان به این ویروس به ۲۷ هزار و ۴۰۴ نفر رسیده است.

تا عصر امروز یک هزار و ۱۱۱ هزار نفر براثر ابتلا به کرونا در سوییس جان باخته اند.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت جمهوری صربستان اعلام کرد تاکنون ۵ هزار و ۹۹۴ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و مجموع بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان ۳ هزار و ۸۵۳ نفر هستند.

از آغاز شیوع این ویروس در جمهوری صربستان تاکنون ۳۶ هزار و ۲۸ نفر مورد آزمایش‌های ویروس کرونا قرار گرفته اند و ۱۱۷ نفر جان خود را از دست داده اند که از این تعداد ۸۰ مرد و ۳۷ نفر زن هستند.

وزارت بهداشت صربستان افزود در مجموع ۶۳۷ نفر نیز درمان و بهبود یافته اند.

۴ سال پیش

شبکه تلویزیونی الحدث گزارش داد دولت الجزایر قرنطینه و محدودیت‌های اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در این کشور را به مدت ۱۰ روز و تا تاریخ ۲۹ ماه آوریل تمدید کرد.

۴ سال پیش
جان باختن ۸۸۸ انگلیسی دیگر بر اثر کرونا در ۲۴ ساعت گذشته

وزارت بهداشت، درمان و مراقبت‌های اجتماعی انگلیس امروز شنبه اعلام کرد شمار جانباختگان ویروس کرونا در این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۸۸ مورد بوده است که با احتساب این آمار تعداد جانباختگان کرونا در انگلیس به ۱۵ هزار ۴۶۴ تن افزایش یافته است.

۴ سال پیش
شمار مبتلایان در هلند به ۳۱ هزار و ۵۸۹ نفر رسید

مقامات بهداشتی هلند اعلام کردند: «شمار آلوده شدگان به ویروس کرونا با احتساب هزار و ۱۴۰ نفر دیگر، به مجموع ۳۱ هزار و ۵۸۹ نفر رسید و ۱۴۲ نفر دیگر نیز به شمار جان باختگان در این کشور افزوده شد».

۴ سال پیش

وزارت بهداشت عربستان سعودی با اعلام ۵ مورد فوت دیگر بر اثر ابتلا به کرونا، شمار جانباختگان کووید-۱۹ در این کشور را ۹۲ تن اعلام کرد.

وزارت بهداشت عربستان همچنین از ابتلای ۱۱۳۲ مورد جدید به کرونا خبر داده است.

۴ سال پیش
افزایش فوتی‌های کرونا به ۱۵۸ نفر در سرزمین‌های اشغالی

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی از افزایش فوتی‌های کرونا در فلسطین اشغالی به ۱۵۸ نفر خبر داد. 

وزارت بهداشت اسرائیل اعلام کرد شمار مبتلایان به ویروس کرونا به ۱۳ هزار و ۱۰۷ نفر رسیده و شمار فوتی‌ها هم به ۱۵۸ نفر افزایش یافته است.

بر اساس اعلام این وزارتخانه، حال ۱۶۷ نفر از این مبتلایان وخیم است و ۱۱۸ نفر هم از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می‌کنند. 

۴ سال پیش

شهردار واشنگتن اعلام کرد محدودیت تردد و باقی ماندن در خانه را تا ۱۵ مه تمدید می‌کند.

شهردار لس آنجلس هم اعلام کرد به دلیل بحران کرونا تا سال ۲۰۲۱ هیچ کنسرت یا رویداد‌ ورزشی در این شهر برگزار نمی‌شود.

۴ سال پیش
شمار قربانیان کرونا در اسپانیا بیست هزار تایی شد

وزارت بهداشت اسپانیا اعلام کرد با مرگ بیش از ۵۶۰ نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور، شمار قربانیان این بیماری از ۲۰ هزار نفر فراتر رفت.

بر این اساس، با مرگ ۵۶۵ نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس جدید کرونا، شمار قربانیان این بیماری به ۲۰ هزار و ۴۳ نفر رسید.

۴ سال پیش
شمار جان باختگان در بلژیک به پنج هزار و ۵۳ تن رسید

وزارت بهداشت بلژیک اعلام کرد با جان باختن ۲۹۰ تن دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، شمار جان باختگان به پنج هزار و ۵۳ تن و با شناسایی دو هزار و ۴۴۷ مورد جدید ابتلا به این ویروس، شمار مبتلایان در بلژیک به ۳۷ هزار و ۱۸۳ تن رسید.

۴ سال پیش
شمار جان باختگان کرونا در ایتالیا به بیش از ۲۲ هزار نفر رسید

ستاد مقابله با حوادث غیرمترقبه ایتالیا اعلام کرد: تعداد کل مبتلایان به ویروس کووید-۱۹ در این کشور تا عصر روز جمعه به وقت محلی به ۱۷۲ هزار و ۴۳۴ نفر رسید.

همچنین تعداد کل قربانیان تا به امروز ۲۲ هزار و ۷۴۵ نفر و تعداد کل بهبودیافتگان به ۴۲ هزار ۷۲۷ نفر رسیده است.

۴ سال پیش
افزایش شمار جان باختگان به بیش از ۴ هزار نفر در آلمان

کرونا در ۲۴ ساعت اخیر جان ۲۴۲ نفر دیگر را در آلمان گرفت که به این ترتیب مرگ و میر ناشی از کرونا در آلمان به ۴۳۵۲ نفر رسید.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته با سرایت کرونا به ۳۶۰۹ نفر دیگر، شمار آلوده شدگان به در آلمان به ۱۴۱۳۹۷ نفر افزایش یافت.

۴ سال پیش

مالزی از ۵۴ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در این کشور خبر داد. به این ترتیب، شمار موارد آلودگی به این ویروس در مالزی به پنج هزار و ۳۰۵ نفر رسید. مالزی همچنین از جان باختن دو نفر دیگر بر اثر ویروس کرونا خبر داد.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت و درمان افغانستان امروز اعلام کرد: در شبانه روز گذشته ۲۷ نفر دیگر در ۶ استان افغانستان از جمله ۱۲ نفر در کابل، آلوده به ویروس کرونا شناسایی شدند و تعداد بیماران کووید -۱۹ در این کشور به ۹۳۳ نفر افزایش یافت.

شمار فوتی‌های این بیماری همچنان ۳۰ نفر اعلام شده و در ۲۴ ساعت گذشته تغییری نکرده است.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت اتریش اعلام کرد تا به امروز ۴۳۱ نفر نیز بر اثر ابتلا به کرونا در این کشور جان باخته‌اند. بر اساس گزارش وزارت بهداشت اتریش، حدود ۹ هزار و ۷۰۴ بیمار نیز بهبود یافته‌اند.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت فیلیپین از ۲۰۹ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در این کشور خبر داد. این وزارتخانه همچنین از جان باختن ۱۰ نفر دیگر بر اثر ویروس کرونا در فیلیپین خبر داد.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت سوئیس اعلام کرد تاکنون ۲۷ هزار و ۷۸ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و از این تعداد هزار و ۵۹ نفر جان باخته‌اند.

۴ سال پیش
۸۰ درصد مبتلایان به کرونا در روسیه زیر ۶۰ سال هستند

مرکز نظارت بر مصرف روسیه اعلام کرد ۸۰ درصد از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور زیر ۶۰ سال هستند و ۵ درصد هم کودکان مبتلا شده‌اند.
همچنین این مرکز اعلام کرد ۴۵ تا ۵۰ درصد مبتلایان دارای هیچ یک از عوارض ابتلا به ویروس کرونا نبوده‌اند.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته، هفت تن بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند و ۱۲۵ تن دیگر هم به این ویروس مبتلا شدند. به این ترتیب، شمار مبتلایان به ۱۳ هزار و ۱۰۷ تن رسید.

 
۴ سال پیش

شمار موارد تایید شده ویروس کرونا در ژاپن به ده هزار نفر رسید. 

۴ سال پیش
رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور نیجریه بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت

سخنگوی ریاست‌جمهوری نیجریه اعلام کرد که «ابا کیاری»، رئیس دفتر رئیس جمهور، که به ویروس کرونا مبتلا شده بود و با اینکه تحت درمان بود شب گذشته جان خود را از دست داد.

مرکز مقابله با بیماری‌ها در نیجریه نیز اعلام کرد که تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۴۹۳ نفر و تعداد قربانیان به ۱۷ نفر رسیده است.

۴ سال پیش

نیرو‌های نظامی روسیه و ایتالیا ضدعفونی کردن بخش‌های از شهر لمباردی این کشور را آغاز کردند.

۴ سال پیش
آخرین آمار مبتلایان در جهان

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آلمان به ۱۳۷ هزار و ۴۳۹ مورد رسید.

۴ سال پیش

۳۳ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در تایلند ثبت شد. وزارت بهداشت تایلند اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا در این کشور گزارش نشده است.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت پاکستان اعلام کرد ۴۰۱ مورد جدید به ویروس کرونا مبتلا شدند و تعداد کل مبتلایان به ۷۴۷۶ نفر رسید. همچنین ۷ مبتلای دیگر خود را از دست دادند.

۴ سال پیش

به دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا، سازمان ملل که مقر آن در نیویورک است، دورکاری کارمندان خود را تا ۱۱ خرداد تمدید کرد.

 
۴ سال پیش

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد کشورهای غرب آسیا و شمال آفریقا این فرصت را دارند تا از دچار شدن به سرنوشت اروپا و آمریکا در شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنند.

 
۴ سال پیش

ماریو آبدو بنیتز، رئیس جمهور پاراگوئه، جمعه تمدید یک هفته‌ای قرنطینه را در کشورش تا ۲۶ آوریل (۷ اردیبهشت) به منظور جلوگیری از گسترش همه‌گیری ویروس کرونا اعلام کرد.

۴ سال پیش

کمیته ملی سلامت چین ۲۷ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را در این کشور تائید کرد.

۴ سال پیش

اولین مورد ابتلا به ویروس کووید-۱۹ در میان کرد‌های شمال شرقی سوریه ثبت شد.

۴ سال پیش
آخرین آمار مبتلایان در جهان

بر اساس جدیدترین آمار سازمان بهداشت جهانی تا روز شنبه ۱۸ آوریل ۲۰۲۰، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار و ۷۵۱ نفر رسید. از این تعداد ۱۵۴ هزار و ۲۶۱ نفر جان‌باخته و ۵۷۱ هزار و ۱۴۵ نفر بهبود پیدا کرده‌اند.

طبق این گزارش از میان یک میلیون و ۵۲۵ هزار و ۳۴۵ نفری که همچنان درگیر این بیماری هستند، حال ۴ درصد آن‌ها یعنی ۵۷ هزار و ۱۳۶ نفر وخیم گزارش شده است.

۴ سال پیش
آخرین آمار آمریکا

دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به بیش از ۷۰۰ هزار تن و شمار جان باختگان به حدود ۳۷ هزار تن رسیده است.

 

۴ سال پیش

اداره تنظیم مقررات هواپیمایی کشوری کانادا جمعه اعلام کرد به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، همه مسافران یک هواپیما مجبور خواهند بود از ماسک غیرپزشکی حفاظتی استفاده کنند یا صورت خود را بپوشانند.

 

۴ سال پیش

وزارت بهداشت مکزیک اعلام کرد، این کشور تاکنون در مجموع ۶۸۷۵ مورد ابتلا به ویروس کرونا ثبت کرده است که از این میزان ۵۴۶ نفر جان باخته‌اند.

 

۴ سال پیش

وزارت بهداشت سودان از ثبت ۳۰ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور و افزایش شمار مبتلایان به ۶۶ نفر خبر داد.

این وزارت‌ختانه افزود: شمار تلفات کرونا در این کشور نیز با ثبت چهار مورد جدید به ۱۰ نفر رسیده است.

 

 
۴ سال پیش

رئیس جمهور گوآتمالا اعلام کرد شمار زیادی از مهاجرانی که روز دوشنبه از آمریکا بازگشتند به ویروس کرونا مبتلا هستند.

 

۴ سال پیش

 

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
r
۱۷:۳۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
فقط ما خوبیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
قضاوت دست خداست نه بندگان خدا تندنرو
Iran (Islamic Republic of)
شهاب الدین
۱۳:۳۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
بر بشریتی که طغیان کرده، باید عذاب الهی نازل شود. شاید که به سوی خداوند متعال باز گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
فما یکذبک بعدبالدین ای انسان پس چه چیزی تورا بعداز این همه دلایل به تکذیب دین وروز قیامت وا می دارد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۲۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
هیچ
آخرین اخبار