جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا در کشورهای مختلف/ وضعیت کرونا در آمریکا همچنان بحرانی و در اروپا رو به ثبات است

براساس آخرین آمار منتشره تا صبح روز چهارشنبه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به دو میلیون و ۶۵ نفر رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین آمارها تا صبح امروز (چهارشنبه) نشان می‌دهند شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۲ میلیون و ۶۵ نفر رسیده است. تعداد جان‌باختگان نیز به ۱۲۶ هزار و ۷۵۴ نفر در سراسر جهان افزایش یافته است. همچنین ۴۸۴ هزار و ۵۹۷ نفر نیز بهبودی خود را بازیافته‌اند.

آمارها نشان می‌دهد آمریکا علی‌الخصوص ایالت نیویورک اوضاع بحرانی را سپری می‌کند، اما برخی کشورهای اروپایی با پشت سر گذاشتن وضعیت اضطراری رو به ثبات می‌روند.

آخرین اخبار درباره وضعیت کشورهای درگیر کرونا را در زیر بخوانید:

ابتلای بیش از ۹۲۰۰ پرستار آمریکایی به ویروس کرونا

بیش از ۹۲۰۰ پرستار آمریکایی تاکنون به ویروس کرونا آلوده شده‌اند. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا طی برآوردهای اولیه به این آمار دست یافته است.

۴ سال پیش
جان باختن ۷۵۲ نفر بر اثر کرونا در نیویورک طی یک شبانه‌روز

مقامات بهداشتی نیویورک از جان باختن ۷۵۲ نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در این ایالت خبر دادند.

۴ سال پیش

فرماندار ایالت نیوجرسی آمریکا گزارش داد که با جان باختن ۳۵۱ نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، شمار قربانیان در این ایالت به ۳ هزار و ۱۵۶ نفر رسید.

۴ سال پیش
افزایش شمار جان باختگان کرونا در ترکیه

با جان باختن ۱۱۵ نفر دیگر در ترکیه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، شمار قربانیان در این کشور به ۴ هزار و ۲۸۱ نفر افزایش یافت.

۴ سال پیش
شمار قربانیان ویروس کرونا در فرانسه به ۱۷ هزار نفر رسید

شمار قربانیان ویروس کرونا در فرانسه به ۱۷ هزار ۱۶۷ و مبتلایان به بیش از ۱۰۶ هزار نفر افزایش یافت.

۴ سال پیش
دست‌کم ۲۰ بیمار سرطانی در بیمارستانی در آلمان به کرونا مبتلا شدند

گزارش رسانه‌ای حاکی از آن است که در بیمارستان «اپن دورف» شهر هامبورگ آلمان در بخش سرطان شناسی دست‌کم ۲۰ بیمار و همچنین ۲۰ نفر از کارکنان این بخش به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

۴ سال پیش
آمریکا، افزایش آمار قربانیان

دانشگاه جانز هاپکینز گزارش داد با جان باختن ۲۴۱۰ نفر دیگر در آمریکا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، شمار قربانیان در این کشور به ۲۶ هزار و ۵۹ نفر افزایش یافت.

 
۴ سال پیش

وزارت بهداشت و رفاه خانواده هند اعلام کرد شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۱۱ هزار و ۹۳۳ نفر رسیده است. همچنین ۱۳۴۴ نفر درمان شده و ۳۹۲ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

۴ سال پیش
افزایش آمار انگلیس

۷۶۱ نفر دیگر در انگلیس بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند. با احتساب فوتی‌های جدید، شمار جان‌باختگان در انگلیس در مجموع به حدود ۱۳ هزار نفر رسید.

۴ سال پیش

مقامات هلند اعلام کردند: «شمار آلوده شدگان به ویروس کرونا در این کشور با احتساب ۷۳۴ نفر دیگر به ۲۸ هزارو ۱۵۳ نفر رسید و شمار تلفات نیز به ۱۸۹ تن افزایش یافت».

۴ سال پیش

دولت سوئیس اعلام کرد: «شمار تلفات ناشی از ویروس کرونا در این کشور به ۹۷۳ نفر و شمار آلوده شدگان به ۲۶ هزارو ۳۳۶ نفر رسید».

۴ سال پیش
تمدید محدودیت‌ها در آلمان

آلمان محدودیت‌هایی را که به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این کشور در نظر گرفته است، تا سوم ماه مه (چهاردهم اردیبهشت) تمدید خواهد کرد.

 
۴ سال پیش

وزارت بهداشت لبنان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد تست کرونا ۱۷ نفر در شبانه روز گذشته مثبت شده و با این حساب تاکنون ۶۵۸ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند. همچنین ۸۱ نفر از مبتلایان به این ویروس، بهبود یافتند و ۲۱ نفر هم جان باخته‌اند.

۴ سال پیش
جدول/ آخرین آمار کشورهای مختلف به ترتیب شمار مبتلایان

جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا در کشورهای مختلف/ وضعیت کرونا در آمریکا همچنان بحرانی و در اروپا رو به ثبات است

۴ سال پیش

بر اساس آماری که هفته‌نامه آلمانی اشپیگل منتشر کرد، شمار افرادی که بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در آلمان جان باختند، از شمار جان‌باختگان در چین فراتر رفت.

۴ سال پیش
آمار مبتلایان در آلمان به بیش از ۱۳۲ هزار نفر رسید

 تا ساعت ۱۰ روز چهارشنبه به وقت محلی، شمار جان‌باختگان کرونا در آلمان ۳۴۹۵ اعلام شده است و با ثبت حدود ۲۵۰۰ مورد شمار آلوده‌شدگان به کرونا آمار مبتلایان تاکنون به ۱۳۲۲۱۰ رسید. همچنین حدود ۶۹ هزار نفر نیز از آغاز شیوع کرونا در آلمان درمان شده‌اند.

۴ سال پیش
آخرین آمار ایران

جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت کشورمان، اعلام کرد در بیست و چهار ساعت گذشته، ۱۵۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید_ ۱۹ در کشور شناسایی شدند. در مجموع بیماران کووید_ ۱۹ در کشور به ۷۶۳۸۹ نفر رسید. تا امروز ۴۷۷۷ نفر از بیماران، جان باخته‌اند.

 

۴ سال پیش
آماری از کل بهبودیافتگان جهان

خبرگزاری آناتولی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت شمار افرادی که در سراسر جهان به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده بودند و اکنون بهبود یافته‌اند، از مرز ۴۸۰ هزار نفر گذشت.

چین با ثبت ۷۷ هزار و ۸۱۶ بهبودیافته کرونایی، در صدر کشور‌های جهان قرار گرفت.

۴ سال پیش
جدیدترین آمار مبتلایان در اسپانیا

وزارت بهداشت اسپانیا اعلام کرد شمار تلفات ناشی از ابتلا به کرونا در اسپانیا از ۱۸ هزار و ۵۶ نفر در روز سه‌شنبه به ۱۸ هزار و ۵۷۹ نفر در روز چهارشنبه افزایش یافت.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت اوکراین روز چهارشنبه اعلام کرد، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹۲ نفر افزایش یافته و به سه هزار و ۷۶۴ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت اوکراین اعلام کرد از این آمار ۱۰۸ نفر جان باختند و ۱۴۲ نفر نیز بهبود یافتند.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت سوییس اعلام کرد تاکنون ۲۵ هزار و ۸۳۴ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و از این تعداد هزار و ۱۵۲ نفر جان باخته‌اند.

۴ سال پیش

براساس تازه‌ترین اطلاعات وزارت بهداشت اتریش، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۱۴ هزار و ۲۳۴ نفر رسیده است.

۴ سال پیش
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه به مرز ۲۵هزار نفر رسید

با شناسایی ۳ هزار و ۳۸۸ فرد جدید مبتلا به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد کل مبتلایان به این ویروس در روسیه به ۲۴هزار و ۴۹۰ نفر رسید.

ستاد عملیاتی مقابله با ویروس کرونا اعلام کرد از آغاز شیوع ویروس کرونا در روسیه، این بیشترین تعداد ابتلای روزانه به کرونا در این کشور است.

در بیست و چهار ساعت گذشته همچنین ۲۸ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند و شمار کل جان باختگان به ۱۹۸ نفر رسید.

در همین مدت ۲۹۲ نفر نیز بهبودی یافتند و مجموع بهبود یافتگان به یک هزار و ۹۸۶ نفر افزایش یافت.

۴ سال پیش

شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به ۱۲۲۰۰ نفر افزایش یافت که حال ۱۷۶ نفر از آن‌ها وخیم است.

۴ سال پیش
کرونا ۳۱۴ میلیارد دلار به صنعت حمل‌ونقل هوایی جهان زیان وارد کرد

بر اساس ارزیابی جدید انجمن بین‌المللی حمل و نقل هوایی «یاتا»، ضرر شرکت‌های هواپیمایی به علت همه‌گیری ویروس کرونا به ۳۱۴ میلیارد دلار (حدود ۲۴۰ میلیون یورو) می‌رسد.

این رقم ۲۵ درصد نسبت به ارزیابی قبلی یاتا که ۲۴ مارس منتشر شد، بالاتر است و سقوط ۵۵ درصدی درآمد‌های حاصل از حمل و نقل مسافران را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت عراق از ثبت ۲۲ مورد جدید ابتلا به کرونا و افزایش شمار مبتلایان به هزار و ۴۰۰ نفر در سراسر این کشور خبر داد. تاکنون ۷۸ نفر در عراق جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده‌اند.

۴ سال پیش
کرونا به ۲۹ استان از ۳۴ استان افغانستان رسید

وزارت بهداشت و درمان افغانستان اعلام کرد: ویروس کرونا تاکنون ۲۹ استان از ۳۴ استان افغانستان را آلوده کرده است.

هرات با ۳۰۶ نفر و کابل با ۲۰۹ نفر بیشترین بیماران کرونایی را دارند.

شمار جان باختگان این بیماری با دو نفر افزایش در شبانه روز گذشته به ۲۵ نفر و تعداد افراد بهبود یافته به ۴۳ نفر رسیده است.

امروز برای نخستین بار شمار افراد آلوده به ویروس کرونا در افغانستان در یک شبانه روز ۷۰ نفر گزارش شد که بالاترین رقم از زمان شیوع این بیماری در افغانستان در یک شبانه روز بوده است، با این حال کارشناسان می‌گویند شمار افراد الوده در این کشور بیشتر از آمار و ارقامی است که گزارش می‌شود، کمبود یا نبود کیت‌های تشخیص سبب شده است تا وزارت بهداشت و درمان افغانستان نتواند از همه افراد مشکوک آزمایش بگیرد.

۴ سال پیش
شمار مبتلایان به کرونا در عربستان از پنج هزار نفر گذشت

سخنگوی وزارت بهداشت عربستان سعودی از مبتلا شدن ۴۳۵ نفر دیگر به ویروس کرونا و افزایش شمار مبتلایان به ۵ هزار و ۳۶۹ نفر خبر داد. شمار فوتی‌های این بیماری در عربستان نیز  به ۷۳ نفر رسید.

۴ سال پیش

دو پزشک و مدیر یک بیمارستان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در عراق جان خود را از دست دادند. از ابتدای شیوع کرونا در عراق تاکنون دستکم ۵۱ نفر از کادر درمانی عراق به این ویروس مبتلا شده‌اند.

۴ سال پیش
جدیدترین آمار ابتلا به کرونا

آمریکا با ۶۱۴ هزار و ۲۴۶ مبتلا و ۲۶ هزار و ۶۴ فوتی همچنان در جهان رکورددار است.
شمار مبتلایان به کرونا در اسپانیا به ۱۷۴ هزار و ۶۰ نفر و شمار جان باختگان به ۱۸ هزار و ۲۵۵ نفر افزایش یافت.
در ایتالیا شمار مبتلایان ۱۶۲ هزار و ۴۸۸ نفر و شمار قربانیان ۲۱ هزار و ۶۷ نفر اعلام شد.
شمار مبتلایان به کرونا در فرانسه تاکنون به ۱۴۳ هزار و ۳۰۳ نفر و شمار جان باختگان به ۱۵ هزار و ۷۲۹ نفر رسید.
شمار مبتلایان به کرونا در انگلیس ۹۳ هزار و ۸۷۳ نفر و شمار جانباختگان ۱۲ هزار و ۱۰۷ نفر اعلام شد.

۴ سال پیش

موسسه رابرت کخ آلمان روز چهارشنبه اعلام کرد شمار موارد تایید شده آلودگی به ویروس کرونا در این کشور با دو هزار و ۴۸۶ مورد افزایش به ۱۲۷ هزار و ۵۸۴ نفر رسید.

این موسسه در ادامه اعلام کرد شمار جان‌باختگان ابتلا به این بیماری نیز با ۲۸۵ نفر افزایش به سه هزار و ۲۵۴ نفر رسید.

۴ سال پیش

مجموع تعداد مبتلایان به کرونا در لس آنجلس برای نخستین بار به بیش از ۱۰ هزار نفر -به طور دقیق ۱۰ هزار و ۴۷ نفر- رسیده است. این به منزله افزایش هفت درصدی شمار مبتلایان است.

۴ سال پیش
ازسرگیری برخی فعالیت‌های تجاری در ایتالیا

پس از تعطیلی‌های طولانی مدت در ایتالیا این کشور از دیروز (سه‌شنبه)، برخی فعالیت‌های اقتصادی و تجاری خود را از سر گرفت.

بر اساس تصمیمات گرفته شده در شورای وزیران دولت ایتالیا، محدودیت‌های اعمال شده در این کشور به علت گسترش ویروس کرونا تا تاریخ سوم مه (۱۴ اردیبهشت ۹۹) امسال ادامه خواهند داشت. با این حال به موجب مطالعات کارشناسی به عمل آمده، کارخانجات، کتاب فروشی ها، فروشگاه‌های پوشاک کودکان و خیلی از فعالیت‌های تجاری و تولیدی در ایتالیا اجازه پیدا کردند فعالیت‌های خود را از روز سه‌شنبه ۱۴ آوریل (۲۶ فروردین ۹۹) از سر گیرند. این در حالی است که بر اساس تازه‌ترین لایحه دولت، برخی فعالیت‌های اقتصادی و تجاری در این کشور همچنان تا ماه مه امسال متوقف خواهند بود.

۴ سال پیش
افزایش آمار مبتلایان به کرونا در هند

وزارت بهداشت و رفاه خانواده هند اعلام کرد: تاکنون تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۱۱ هزار و ۴۳۹ نفر رسیده است. همچنین یک هزار و ۳۰۶ نفر از بیمارستان مرخص شده و ۳۷۷ نفر نیز جان باخته‌اند.

دیروز تعداد کل مبتلایان در  ۱۰ هزار و ۳۶۳ نفر بود.

۴ سال پیش
افزایش شمار مبتلایان به کرونا در نیروی دریایی آمریکا

نیروی دریایی آمریکا از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این واحد نظامی خبر داد.

بر این اساس، تاکنون ۹۵۰ نظامی نیروی دریایی آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده ‌اند. تنها در ناو هواپیمابر تئودور روزولت ۵۹۰ نظامی به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند. این ناو بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ پرسنل دارد.

ناو هواپیمابر روزولت هم اینک در جزیره گوام است. تاکنون دو تن از پرسنل این ناو به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند. دیگر پرسنل این ناو نیز هم اینک در جزیره گوام در قرنطینه به سر می‌برند.

۴ سال پیش

شبکه تلویزیونی الجزیره از ثبت ۲۰۴ مورد جدید مرگ ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در برزیل و افزایش موارد  فوتی این بیماری به ۱۵۳۲ نفر خبر داد.

۴ سال پیش
۲۶ هزار و ۴۷ نفر به خاطر کرونا در آمریکا جان‌باخته‌اند

تعداد کل مبتلایان به کرونا در آمریکا به ۶۱۳ هزار و ۸۸۶ نفر رسیده و شمار جان‌باختگان نیز به ۲۶ هزار و ۴۷ نفر افزایش یافته است.

۴ سال پیش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا کمونیست های روسی آنقدر کم تلفات دادن؟؟؟ چین که مبدا این ویروسه و جمعیتش میلیاردی هست خنده دار نیست سه چهار هزار کشته؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حانیه
۰۰:۴۲ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
واکسن کرونا چه زمانی واردبازارمیشود
Iran (Islamic Republic of)
Farid
۱۴:۰۶ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
با عرض سلام به نظر من با این روند بیماری وپخش ویروس درجهان ، دور دوم ویروس کرونا در پیش است و دقیقا با تست واکسن کرونا که واکسن برای دور دوم کرونا که جهش یافته وقوی تر شده و تاثیری نداره میآید که دیگر فایده ای ندارد
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۰۰:۲۲ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
کرونا یک بیماری همه گیر که واسه همه ی جهان خطرناکه همه باید در مقابلش دست به دست هم بدهیم فارغ از هر ملیتی لطفا سیاست را با خود مردم عادی اشتباه نگیرید.یادم میاد که آیت الله خامنه ای توی یکی از سخنرانی هایشان گفتند : دشمنی ما با سیاست های آمریکا و اسرائیل است نه با مردمش مردم عادی چه گناهی کردند که ما برایشان آرزوی مرگ می کنیم حالا از هر کشوری باشند.لطفا دعا کنیم که به طور کل این بیماری ریشه کن بشه همه با هم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
از کرونا در سایر کشورها از جمله کشورهای افریقایی که بعضی از اونا از کمترین امکانات بهداشتی برخوردارند چه خبر؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۲۱:۰۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
من که دعا میکنم کل آمریکا کرونا بگیره نابود شه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۴۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
بایستی دائم برای پزشکان و پرستاران باید دعا کنیم چون ایران را در برابر دنیا رو سفید کردند . مسئولین وزارت بهداشت هم خیلی زحمت کشیدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
انسانها از آخرین جدول آمارها چه چیزی برداشت میکنندآیا توجهی بخدا واعمال و رفتارمان نبایست بکنیم آیا پی به عظمت خداوندوحضوراونبایدبردآیا به این نتیجه ظالمان و ستمگران عالم رسیدندکه خداوندجای حق نشسته و قضاوتش بسیار دقیق و عادلانه است وحق مظلوم راازظالمان وستمگران عالم خواهدگرفت ودر برابرخشم وغضب وانتقام خداوندهمه عالم تسلیم خدا هستندبراستی که دست خداوندبالاترین دستهاست ویدالله فوق ایدیهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
امریکا ادعای قدرت می کند انشاالله با ویروسی که قابل دیدن نیست نابود می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
ای خدا خون سردار قاسم سلیمانی به جوشش آمده و تا ریشه امریکا و اسرائیل را نکند آرام نمی گیرد انشاا... جشن نابودی امریکا و اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
آمار و غیر واقعی از مبتلایان تا کی؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
آقا آمریکا داره نابود میشه یکی بره کمکش چرا مگه عربستان و اسراییل متحدش نیستند چرا نشستن نگاه میکنن پس؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
احتمال زیاد آلمان واکسن کرونا رو داره خیلی عالی داره کنترل میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
دعای من مستجاب شد و دنیا درد مردم یمن را احساس میکند خداوند قهار وجبار است
Germany
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
کلا مشکل ما امریکاست !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
خوب دیگه چه خبرازآمریکا؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار