خسروی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جلسات مجازی منتخبان، تاثیر زیادی در رشد عملکرد مجلس یازدهم دارد

منتخب مردم بیرجند در مجلس گفت: جلسات مجازی که منتخبان برگزار می‌کنند، تاثیر زیادی در رشد عملکرد مجلس یازدهم خواهد داشت.

حسین خسروی نماینده منتخب مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به جلسات نمایندگان جدید خانه ملت در فضای مجازی گفت: صحبت کردن درباره برخی مباحث و آماده سازی خود برای مواجه شدن با آنها از قبل از شروع مجلس می‌تواند اتفاق خوبی برای نمایندگان، به خصوص منتخبانی که برای اولین بار وارد مجلس می‌شوند باشد.

او افزود: این جلسات فرصت خوبی است تا نمایندگان با نظرات یکدیگر آشنا شوند و نظرات خود را در خصوص مباحث مختلف عنوان کنند تا به نوعی از استرس‌ها و حاشیه‌هایی که در جلسات اصلی مجلس پیش می‌آید جلوگیری کنند.

خسروی با اشاره به حضور تعداد کم نمایندگان منتخب در این جلسات گفت: با توجه به مشغله‌هایی که برای منتخبان وجود دارد نمی‌توان به صورت مداوم و هر شب در جلسات حضور داشت، اما اگر بتوانند حضور پیدا کنند می‌توانند اتفاقات بهتری رقم بزنند و تصمیمات با قطعیت بیشتری گرفته شود.

منتخب مردم بیرجند در پایان گفت: به طور کلی این جلسات روند مثبتی را در پیش گرفته اند و نظرات خوبی بین اعضا تبادل شده است که می‌تواند تاثیر خوبی در عملکرد مجلس یازدهم داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار