طغیانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کرونا فرصت اقتصادی خوبی در اختیار کشور قرار داد

منتخب مردم اصفهان گفت: کرونا علاوه بر تهدید‌هایی که برای کشور داشته است، فرصت‌های خوبی در اختیار اقتصادمان قرار داده است.

مهدی طغیانی، منتخب مردم اصفهان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روابط اقتصادی کشور‌ها بعد از رهایی از بحران کرونا گفت: قطعا روابط کشور‌ها بعد از ویروس کرونا با آسیب‌هایی مواجه خواهد شد.

او افزود: ویروس کرونا علاوه بر تهدید اقتصادی‌ که برای کشور‌های دنیا ایجاد کرده است، می‌تواند فرصت خوبی برای آنها باشد؛ به دنبال این اتفاق کشور‌هایی که بتوانند سریعتر وضعیت اقتصادی خود را بهبود ببخشند برنده هستند، مثلا چین از کشور‌هایی بود که توانست زودتر از بقیه کشور‌ها ویروس کرونا را مهار کند و در حال حاضر از بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان اقلام و لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده است.

منتخب مردم اصفهان در مجلس یازدهم گفت: ما در کشور‌های اطراف جزء پیشگامان مقابله با کرونا بودیم و می‌توانیم از این فرصت برای تولید و صادرات مواد بهداشتی برای به دست آوردن بازار‌های کشور‌های همسایه استفاده کنیم.

طغیانی در پایان تصریح کرد: کرونا علاوه بر همه تهدید‌هایی که دارد، فرصت‌های خوبی در اختیار ما قرار داده است، به شرطی که بتوانیم با برنامه ریزی درست، از این فرصت‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
به شرط اینکه اول نیاز داخل تامین بشه
آخرین اخبار