آمریکا: نباید انتظار داشته باشیم در سال ۲۰۲۰ بر کرونا چیره شویم

مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا هشدار داد کرونا در ایالات متحده تحت کنترل نیست و انتظار نمی‌رود این کشور تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی بر آن چیره شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری سی‌بی‌اس آمریکا، آنتونی فائوچی، مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا هشدار داد که نباید انتظار داشت در سال ۲۰۲۰ بتوان بر ویروس کرونا چیره شد.

فائوچی با تاکید بر این که این ادعای اشتباهی است که گفته شود شیوع ویروس کرونا در آمریکا تحت کنترل است، اعلام کرد: «ما در حال تلاش برای تحت کنترل در آوردن این ویرویس هستیم و این موضوع حال حاضر است.»

این در حالی است که پیش از این نیز یک پزشک آمریکایی روز یک‌شنبه هشدار داد که هفته غم‌انگیزی در انتظار آمریکاست و شهروندان این کشور باید خود را برای این شرایط آماده کنند.

گفتنی است آمریکا به تدریج به اوج همه‌گیری ویروس کرونا نزدیک می‌شود. بر اساس اعلام منابع آمریکایی طی یک روز اخیر بیش از ۱۳۰۰ آمریکایی بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
فكر كنم ويروس بعدي رو از ما شروع ميكنن و ما رو قرنطينه ميكنن تا به زانو دربياييم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
دارن تمرين ميكنن يه ويروس مخصوص ايرانيا بسازن قبلنم از همه اقوام ما نمونه برداري كرده بودن و ژنهاي اختصاصي ايرانيها رو مشخص كردن و بعد از كرونا نوبت ماست
آخرین اخبار