تعداد قربانیان مشروبات الکلی تقلبی در خوزستان به ۶۲ نفر رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از فوت ۳ نفر دیگر بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی در ۲۴ ساعت گذشته در استان خوزستان خبر داد.

تعداد قربانیان مشروبات الکلی تقلبی در خوزستان به ۶۲ نفر رسیدعلی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۳ نفر دیگر بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی در استان جان خود را از دست دادند و تعداد قربانیان به ۶۲ نفر رسید.

او اظهار داشت: طی مدت مذکور، ۱۳ نفر بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف این مشروبات به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند و در حال حاضر موارد بستری ناشی از مصرف این مشروبات ۲۲ نفر است که ۵ نفر از این افراد در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مداوا هستند.

احسان پور با بیان اینکه مشروبات الکلی مذکور خاصیت سمی بسیار زیادی دارد و کاملا با الکل‌های معمولی متفاوت هستند، تصریح کرد: مصرف مقدار بسیار جزئی آن به سرعت باعث آسیب جانی و جسمی خواهد شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اذعان داشت: یکی از مصرف کنندگان این مشروبات شب گذشته بلافاصله به یکی از بیمارستان‌های شرق اهواز مراجعه کرده، ولی در بدو مراجعه آسیب شدید بینایی در این فرد ایجاد شده بوده که نشان دهنده میزان بالای سم این مشروبات است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار