سریال تلخ مسمومیت با الکل تقلبی در خوزستان ادامه دارد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر با مسمومیت الکلی تقلبی به مراکز درمانی اهواز مراجعه کرده اند.

سریال تلخ مسمومیت با الکل تقلبی در خوزستان ادامه داردعلی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر بر اثر مشروبات الکلی تقلبی به مراکز درمانی اهواز مراجعه کردند گفت: توزیع این مشروبات تقلبی در صورت کنترل نشدن، می‌توانست به یک فاجعه منجر شود.

او افزود: کنترل این بحران جز با تلاش‌ها و همکاری‌های شبانه روزی نهاد‌های قضایی، انتظامی، امنیتی و همراهی اصحاب رسانه با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی امکان پذیر نبود.

احسان پور با بیان اینکه تلاش‌ها در جهت کاهش مراجعات در تمام سطوح به قوت خود باقی است، گفت: در حال حاضر ۲۹ نفر در بیمارستان‌ها بستری بوده که ۱۱ نفر از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور و استان خوزستان، برخی با انتشار شایعات در فضای مجازی مبنی بر مصمون ماندن از ابتلا به این ویروس با مصرف الکل و توزیع الکل تقلبی و سمی در بازار، منجر به جان باختن افرادی در استان و سایر نقاط کشور شدند که با هوشیاری و پیگیری‌های نیروی انتظامی، تعدادی از عاملان شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.