مسمومیت الکلی در خوزستان ۱۱ نفر دیگر را راهی بیمارستان کرد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مراجعه ۱۱ نفر دیگر که بر اثر مصرف الکل سمی مسموم شده اند، به مراکز درمانی خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی احسان‌پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به ادامه مراجعات ناشی از مسمومیت الکلی به مراکز درمانی استان، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ١١ نفر بر اثر مسمومیت با این مایع به مراکز درمانی استان مراجعه کرده که ۷ نفر آن‌ها در اهواز بوده‌اند.

او بیان کرد: یک نفر دیگر به دلیل مسمومیت الکلی فوت کرده و تعداد قربانیان مشروبات الکلی تقلبی خوزستان، امروز به ۴۸ نفر رسیده است.

احسان پور با بیان اینکه موارد جدید با تلاش منسجم نیرو‌های انتظامی، امنیتی، قضایی و اصحاب رسانه کنترل شده، افزود: با احتساب آمار امروز، در ۶ روز گذشته، ۵۹۴ مورد بر اثر مسمومیت ناشی از مشروبات الکلی تقلبی به مراکز درمانی مراجعه کرده که از این تعداد، ٤٨ نفر جان خود را از دست داده‌اند و عمده مراجعات به مراکز درمانی اهواز بوده است.

این مقام مسئول همچنین ضمن هشدار به خانواده‌ها درخصوص مراقبت از فرزندان نوجوان و جوان خود، از اطلاعیه دادستانی درباره اهتمام به برخورد قضایی لازم با توزیع کنندگان مشروبات سمی در استان که مسبب فوت جوانان شد، قدردانی کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.