خشونت هندو‌ها علیه مسلمانان در هند به شدت افزایش یافته است

رسانه‌های خبری با انتشار تصاویر حمله یک گروه هندو به یک فرد مسلمان در هند اعلام کردند خشونت و درگیری هندوها علیه مسلمانان پس از وضع قانون شهروندی در این کشور افزایش یافته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های خبری با اشاره به اعتراضات گسترده اخیر در هند در اعتراض به قانون شهروندی که علیه مسلمانان وضع شده است، اعلام کردند خشونت هندو‌های افراطی علیه مسلمانان در این کشور به شدت افزایش یافته است.

خشونت هندو‌ها علیه مسلمانان در هندوستان

در روز یکشنبه انتشار تصاویر حمله یک گروه هندو به یک فرد مسلمان که در حال بازگشت از مسجد به خانه بود واکنش‌های زیادی را برانگیخته است.

شبکه خبری رویترز در این باره گزارش داد در نزدیکی محل حمله به زبیر در هلی نو پایتخت هند، معترضان هندو و مسلمان به مدت چندین ساعت با درست کردن موانعی شبیه به سنگر با پرتاب سنگ و بمب‌های دست ساز با یکدیگر به زد و خورد پرداختند.

روزنامه انگلیسی گاردین نیز گزارش داد در درگیری‌های ۴ روزه در شمال شرق دهلی نو تعداد از مساجد به آتش کشیده و مسلمانان زنده زنده در خانه هایشان سوزانده شده‌اند و یا آن‌ها را به خیابان‌ها کشانده و مورد ضرب و شتم شدید قرار داده‌اند.


بیشتر بخوانید: مسلمانان هند زیر آتش هندو‌های افراطی+ فیلم و عکس

تظاهرات آمریکایی‌ها در اعتراض به حمله هندو‌های افراطی به مسلمانان هند


فروشگاه‌ها و اماکن متعلق به مسلمانان به آتش کشیده شده و در خیابان‌هایی که مسلمانان و هندو‌ها پیش از این مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می‌کردند اجساد کف خیابان دیده شده و مغازه‌ها و منازل زیادی تخریب شده‌اند.

گاردین نوشت پلیس هند در بسیاری از موارد کنار ایستاده و یا حتی به کمک هندو‌ها رفته و در این جنایات به آن‌ها ملحق شده است.

خشونت هندوها علیه مسلمانان هند 0

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۹:۴۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
الله اکبر علی القوم الظالمین خدا از قوم ظالم بزرگ تر است از خدای منان طلب دعا دارم که همه مسلما نان دنیا را بر کافران پیروز گرداند شهادت امام علی ( ع)را به تمامی مسلما نان تسلیت باد
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۷:۴۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
خدا این گاو پرست هارو لعنت کنه.و این ترامپ گاو چران همونی بود که با ساختن داعش بین مسلمانان تفرقه ایجاد کرد.میخوام بگم خدایی هم هست بالاخره یه روزی تقاص کار هاشونو پس میدن دیر یا زود داره اما سوخت و سوز نداره.
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۷:۰۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
باهندودهن بین شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
مسلمانان باید متحد شوند. باید هفت کشور ایران و پاکستان و افغانستان و تاجیکستان و جمهوری آذربایجان و عراق و بحرین با هم متحد شوند و یک کنفدراسیون با نام کنفدراسیون ایران بزرگ یا کنفدراسیون نوروز تشکیل دهند با این کار بر عظمت و ابهت و قدرت تاثیر گذاری در مناسبات جهانی ایشان افزوده می شود و می توانند از حقوق همه مسلمین بهتر دفاع کنند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۴۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
واقعا انسان بی دین هم از این وحشیگریها ناراحت میشه.در آئئن بوداوهندومگر برای جان انسان ارزش قایل نیستند؟اینها که در فیلمهاشون به یه موش هم احترام میکنند.خداراشکر که مسلمانیم ورسول خاتم امر کردند اسیر راهم احترام کنید وحق آذارواذیت اسیر جنگی راهم نداریر حتی اگرازروی ناچاری اسیر شده باشد وحتی اگرقبل از اسارتش مرتکب قتل وجنایتوشده باشد.مطمئن باشید این حرکت حیوانی دوراز جان حیوانات مقدمه نابودی آخرین پایگاه بت پرستی در عالم خواهد بود وسبازان امام زمان عج بزودی وخیلی نامحسوس در جبه های مختلف جواب این حیوانات وحشی را کف دستشان خواهند گذاشت ترامپ ملعون اگر ویزای وزیر خارجه را لغو نکند سازمان ملل بهترین جایگاه رسانه سیاسی مظلومان غالم هست
آخرین اخبار