سخنگوی دستگاه قضا مطرح کرد؛

حکم بخشی از پرونده ورمی کمپوست صادر شد

اسماعیلی گفت: پرونده ورمی کمپوست از پرونده‌های مهم است و برای بخشی از پرونده حکم صادر شده و برای بخشی دیگر هم به زودی حکم صادر می‌شود.

حکم بخشی از پرونده ورمی کمپوست صادر شدبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پرونده ورمی کمپوست یکی از پرونده‌های بزرگ کلاهبرداری  سال‌های اخیر است؛ این پرونده تا کنون ۱۳ هزار شاکی دارد.

متهم اصلی این پرونده با همدستی ۲ نفر از بستگان خود و ۵ نفر دیگر در پوشش فروش کود‌های ورمی کمپوست و پرورش کرم خاکی، شهروندان استان‌های مختلف کشور را (حدود ۲۰ استان) به سرمایه‌گذاری در شرکت خود ترغیب کرد، اما پس از مدتی دست به کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد تومانی زد.

میزان خسارت وارده به شاکیان این پرونده از یک میلیون تا یک میلیارد تومان است، اما بیشتر آن‌ها مبالغی بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان از دست داده‌اند.

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا در نشست خبری خود درباره این پرونده صحبت کرد و در مورد پرونده ورمی کمپوست گفت: این پرونده از پرونده‌های مهم است، رئیس قوه قضاییه دستور داد به پرونده‌های با شاکی زیاد به صورت ویژه رسیدگی شود.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: پرونده ورمی کمپوست ۱۳ هزار شاکی دارد و هزار و ۳۰۰ جلد است، برای بخشی از پرونده حکم صادر شده و برای بخشی دیگر به زودی حکم صادر می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار