آغاز رقابت درون‌حزبی دموکرات‌ها در نیوهمپشایر

انتخابات درون‌حزبی دموکرات‌ها در ایالت نیوهمپشایر امروز سه‌شنبه آغاز شد.

رقابت درون حزبی دموکرات‌ها در نیوهمپشایربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت درون‌حزبی دموکرات‌ها در ایالت «نیوهمپشایر» آغاز شد.

پس از انتخابات جنجالی درون حزبی دموکرات‌ها در ایالت «آیووا» که با حاشیه‌های بسیاری همراه بود، این رقابت در ایالت نیوهمپشایر نیز آغاز شده است.

انتخابات نیوهمپشایر دومین مرحله رقابت‌های درون حزبی دموکرات‌ها برای تعیین نامزد نهایی این حزب برای رقابت با «دونالد ترامپ» در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا به شمار می‌رود.

این رقابت درون حزبی در تمامی ۵۰ ایالت آمریکا تا پیش از آغاز انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ این کشور برگزار خواهد شد.

رقابت درون حزبی دموکرات‌ها در ایالت آیووا به دلیل تاخیر در اعلام نتایج آن جنجال‌های بسیاری را به همراه داشت و ترامپ بار‌ها دموکرات‌ها را به دلیل این تاخیر در اعلام نتایج مورد تمسخر قرار داد.


بیشتر بخوانید:


پیش از این تام پرز، رئیس کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا در پی افشای وجود خطا‌های متعدد در نتایج انتخابات درون حزبی برای معرفی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در ایالت آیووا از مسئولان این ایالت خواسته بود نتایج اعلام‌شده را فورا بازبینی کنند.

در نهایت حزب دموکرات آیووا اعلام کرد با شمارش کامل آرای حوزه‌های انتخابی این حزب در ایالت آیووا آمریکا برای معرفی فرد منتخب دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، مشخص شد پت بوتجج با اختلاف بسیار کمی برنی سندرز را شکست داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
بهتره سندرز رییس جمهور بشه .چون مواضع ضدنژادپرستی اسراییلی و ضد سرمایه داری داره و گفته تحریمها را بدون هیچ پیش شرطی برمی دارم.بایدن گفته اول ایران باید برگرده به نقطه صفر و ملاحظات موشکی و منطقه را رعایت کنه .واسه همینه کل حزب دموکرات بر علیه سندرز موضع گرفتند و از بایدن حمایت کردند. بهتره ایران و روسیه و چین در قبال انتخابات امریکا بی تفاوت نباشندوحداکثر تلاش خود را در جهت منافع ملی بکنند چون تاثیر مستقیم بر کشورشان دارد.مطمئن باشید صهیونیست ها میلیاردها دلار را صرف گزبنش مورد مطلوب خود می کنند .ایران نه با پول بلکه با تبلیغات گسترده خارجی می تواند تاثیر گذار باشد
آخرین اخبار