عمران خان: در صورت تداوم حملات مرزبانان هندی ساکت نخواهیم نشست

نخست‌وزیر پاکستان نقض پیمان آتش‌بس مرزی توسط نیرو‌های هند را محکوم کرد و به آنان هشدار داد.

عمران خان: در صورت تداوم حملات مرزبانان هندی ساکت نخواهیم نشستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «عمران خان» نخست‌وزیر پاکستان نقض پیمان آتش بس مرزی توسط نیرو‌های هند را نگران کننده خواند و گفت: پاکستان در صورت تداوم حملات از سوی مرزبانان هندی، ساکت نخواهد نشست.

روزنامه "اوصاف" نوشت: عمران خان در پیامی که از طریق توییتر منتشر کرد، نوشت: پاکستان نمی‌تواند بیشتر از این در مقابل کشتار مردم بی گناه در حملات مرزبانان هندی سکوت اختیار کند.

وی افزود: تداوم نقض پیمان آتش‌بس مرزی توسط هند از یک سو و رویکرد سخت ارتش این کشور در کشمیر از سوی دیگر کافی است تا ناظران شورای امنیت سازمان ملل و دیگر نهاد‌های حامی حقوق بشر را برای توقف رویکرد غیرمسئولانه هند و جلوگیری از یک تهدید جدی برای امنیت منطقه، مجاب کند.

نخست‌وزیر پاکستان نوشت: اسلام‌آباد درخصوص حمله مرزی از سوی هند به بهانه‌های ساختگی نگران بوده و نسبت به تهدید جدی برای ثبات منطقه‌ای هشدار می‌دهد.

عمران خان همچنین اظهارات اخیر مقامات نظامی هند را مبنی بر تهدید پاکستان به باز پس‌گیری منطقه کشمیر محکوم و تاکید کرد: پاکستان در صورت تداوم حملات از سوی مرزبانان هندی، پاسخ خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۰:۵۹ ۳۰ دی ۱۳۹۸
ما هم در صورت تداوم حملات مرزي از پاكستان ساكت نميشينيم
آخرین اخبار