وزیر دفاع آمریکا: جزئیات حمله به پایگاه حشد الشعبی را به اطلاع ترامپ رساندم

مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا از ارائه گزارش حمله نظامی این کشور به مواضع حشد الشعبی به دونالد ترامپ خبر داد.

وزیر دفاع آمریکا: جزئیات حمله به پایگاه حشد الشعبی را به اطلاع ترامپ رساندمبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مایک پمپئو، وزیر خارجه و مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا در یک کنفرانس خبری مشترک در ایالت فلوریدا از حمله نظامی این کشور به مواضع حشد الشعبی حمایت کردند.

بر این اساس، مایک پمپئو گفت: ما نیرو‌هایی که از حمایت ایران برخوردار بودند را هدف قرار دادیم. واشنگتن صبر نخواهد کرد که ایران جان نیرو‌های آمریکایی را به خطر بیاندازد.

مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا نیز در این باره گفت: شخصاً جزئیات این عملیات موفقیت آمیز به مواضع گروه‌های طرفدار ایران را به اطلاع دونالد ترامپ، رئیس جمهور رساندم. من همچنین در دیدار خود با ترامپ درباره سایر گزینه‌ها با وی رایزنی کردم.

وی تصریح کرد: در این عملیات از جنگنده های اف 15 استفاده شد. نیروی هوایی ما در مجموع 5 هدف را بمباران کرد. 3 هدف در غرب عراق و نزدیک مرز سوریه و 2 هدف دیگر در خاک سوریه و بخش شرقی این کشور قرار داشت. 

دیروز آمریکا مقر گردان‌های حزب الله عراق از زیرشاخه‌های الحشد الشعبی در شهرستان قائم در غرب عراق را بمباران کرد. این حمله با واکنش تند مقامات عراق همراه بود.

بیشتر بخوانید: آمریکا مقر گردان‌های حزب الله عراق را بمباران کرد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۴۳ ۰۹ دی ۱۳۹۸
هی مارک اسپر: چرا؟ زورت به درازگوش نرسید پالان درازگوش را مورد حمله و بمباران قراردادی؟! تا دیدی ایران و 2قدرت جهانی رزمایش امنیتی-دفاعی موفقیت آمیز در سطح قواره های جهانی و بین المللی انجام دادند خواستی افکار و اذهان جهانی و شبکه های اجاره ای را معطوف تف عملیات خودتان آن هم در یک خاک اشغال شده بدون حضور و دعوت رسمی کنید؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۰۹ دی ۱۳۹۸
بايد به حشب الشعبي موشك سجيل و پهپاداي برد بلند بديم كه بتونن اسرائيل و پايگاههاي آمريكا رو بزنن والا قتل عامشون ميكنن
آخرین اخبار