واکنش فرانسه به پاسخ حزب الله به تجاوزگری رژیم صهیونیستی

وزارت امور خارجه فرانسه اعلام کرد با نگرانی مسئله تبادل آتش در مرز لبنان و فلسطین اشغالی را دنبال می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: وزارت امور خارجه فرانسه اعلام کرد با نگرانی مسئله تبادل آتش در دو سوی خط آبی (مرز لبنان و فلسطین اشغالی) را دنبال می‌کند.

این وزارتخانه افزود: خواهان نهایت خویشتن داری هستیم و از طرفین می‌خواهیم که برای حل و فصل سریع تنش‌های کنونی اقدام کنند. ما با تمامی نمایندگان لبنانی در تماس مستمر هستیم و فرانسه قصد دارد تلاش هایش را در این زمینه ادامه دهد. از همگان می‌خواهیم که مسئولیت بازگشت سریع آرامش به منطقه را برعهده گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۳۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
هی امانوئل مکرون: وقتی جنگل آتش بگیرد و همزمان باد هم بوزد خاموش کردن این آتش سخت خواهد بود کمی فکر کن و منطقی باش و ببین در مرکزفرماندهی محور مقاومت یعنی: کشورهای(لبنان+سوریه+عراق+فلسطین اشغالی یعنی غزه) چه کسی آتش جنگ و فتنه را روشن کرد؟ امیدواریم باد شدید اتحاد کشورهای محور مقاومت و عملیات مشترک فرماندهان عالی آن از نقاط صفر مرزی مشترک در یک عملیات مشترک از زمین و هوا چنان رژیم اسرائیل را بسوزاند که جز خاکستر از آن نماند حالا تو و ترامپ هم هر چه سعی و کمک دارید برای بنیامین نتانیاهو گسیل کنید این آتش دامنگیر و گسترده شده دیگر خاموش کردنش سخت است خود دانی.........
Switzerland
سعید فروزان
۰۱:۳۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
طبق معمول ،تا خطری رژیم اشغالگر را تهدید میکند فرانسه اعلام نگرانی میکند
آخرین اخبار