سردار یزدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تحریم آمریکا هیچ گونه تاثیری بر عزم و اراده ملت ایران ندارد

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: ملت ایران کاملا آگاه هستند که به آمریکایی ها اعتمادی نیست.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه تحریم ایران از سوی آمریکایی‌ها اقدام جدیدی نبوده و فرار رو به جلو است، اظهار کرد: نقشه‌های آمریکایی‌ها یکی پس از دیگری نقش بر آب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین ایران هیچ گونه هراسی از اقدامات آمریکایی‌ها ندارند، اضافه کرد: این گونه اقدامات آمریکایی‌ها برای توجیح عقب نشینی خود در برابر جمهوری اسلامی ایران است.

سردار یزدی با بیان اینکه تحریم‌های آمریکایی‌ها هیچ گونه تاثیری بر عزم و اراده ملت ایران ندارد، یادآور شد: دولت‌های دیگر سعی بر راضی کردن آمریکایی‌ها دارند، اما مردم و منافع خودشان را در نظر می‌گیرند.

وی با بیان دولت‌های غربی به زودی با آمریکایی‌ها به اختلاف خواهند خورد، خاطر نشان کرد: ملت عزیز ایران با مقاومت همیشگی خود، شاهد پیروزی‌های دیگر خواهند بود.

سردار یزدی با اشاره به تلاش برخی کشور‌ها برای وساطت بین ایران و آمریکا افزود: ملت ایران کاملا آگاه هستند که به آمریکایی‌ها اعتمادی نیست و آن‌ها به هیچ گونه مذاکره و تعهدی پایبند نیستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار