حمایت کمیته امداد قزوین از چهار هزار و ۷۵۸ فرزند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: چهار هزار و ۷۵۸ فرزند در قالب طرح اکرام ایتام و اکرام محسنین تحت حمایت این نهاد هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گفت: هزار و ۶۱۲ فرزند یتیم در قالب طرح اکرام و سه هزار و ۱۴۶ فرزند نیز در قالب طرح محسنین از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند هستند.

فرهادی افزود: در طرح محسنین پنج هزار و ۷۱۳ حامی و در طرح اکرام ایتام ۱۴ هزار و ۷۳ حامی برای حمایت از فرزندان معنوی خویش با این نهاد همکاری دارند.

فرهادی تصریح کرد: کمک‌های مردمی در طرح اکرام ایتام در سال گذشته بیش از سه میلیارد و ۴۸۷ میلیون تومان و در طرح اکرام محسنین بیش از چهار میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان بود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر با همکاری و مشارکت مردم استان، یتیم بدون حامی نداریم، ولی با توجه به افزایش قیمت‌ها و مشکلات ایتام و مددجویانف تلاش می‌کنیم تعداد حامیان ایتام و محسنین را افزایش دهیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اعلام کرد: مردم می‌توانند از طریق کد دستوری# ۰۲۸*۸۸۷۷* کمک‌های خود را براساس نیت خویش به نیازمندان اهداء کنند حتی این امکان وجود دارد که مردم نیکوکار کمک‌های خود را به نیازمندان هر منطقه‌ای که می‌خواهند اهداء کنند.

وی یادآورشد: حال اگر کسی بخواهد کمک خود را برای شهر خاصی محدود کند به جای کد ۰۲۸ برای شهرستان البرز ۰۲۸۱، شهرستان تاکستان ۰۲۸۶، شهرستان آبیک ۰۲۸۳، شهرستان آوج ۰۲۸۴، شهرستان بوئین زهرا ۰۲۸۵، آبگرم ۰۲۸۲، اقبالیه ۰۲۸۷، الموت شرقی ۰۲۸۸، الموت غربی ۰۲۸۹ و برای طارم سفلی کد ۰۲۸۱۰، اسفرورین ۰۲۸۱۱، خرمدشت ۰۲۸۱۲، دشتابی ۰۲۸۱۳، رامند ۰۲۸۱۴، شال ۰۲۸۱۵ و ضیاء آباد کد ۰۲۸۱۶ را خواهد گرفت.

انتهای پیام/ک

حمایت ۱۴ هزار و ۷۳ حامی  در طرح اکرام ایتام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.