حمایت نیکوکاران قزوینی از سه هزار فرزند طرح محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: سال گذشته نیکوکاران از سه هزار و ۱۴۶ فرزند طرح محسنین حمایت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد استان گفت: پارسال پنج هزار و ۷۱۳ حامی نیکوکار در طرح اکرام محسنین از سه هزار و ۱۴۶ فرزند حمایت کردند.

مومنی افزود: در این مدت حامیان طرح محسنین بیش از چهار میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان به حساب این فرزندان واریز کردند که سرانه دریافتی هر فرزند بیش از ۱۱۳ هزار تومان و سرانه کمک حامیان ماهیانه بیش از ۶۲ هزار تومان بوده است.

وی ادامه داد:فرزندان طرح محسنین مشکلاتشان بعضاً بیش از فرزندان ایتام است چراکه برخی علیرغم اینکه پدرشان در قید حیات است، ولی باتوجه به اینکه پدرشان از کار افتاده و بیمار است، علاوه بر مشکل تأمین معیشت برای پرداخت هزینه‌های درمانی نیز با موانع و مشکلاتی روبرو هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه گفت: در حال حاضر حدود ۵۵ درصد از خانواده‌های تحت حمایت این نهاد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند که ارائه خدمات به این افراد تابع شرایطی است.

مومنی افزود: سال گذشته دو هزار و ۶۴۵ فقره تسهیلات اشتغال با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به مددجویان و نیازمندان واجد شرایط پرداخت شده که ۳۰ درصد از تسهیلات پرداخت شد.

وی اضافه کرد: از مجموع تسهیلات پرداخت شده ۷۹۴ فقره به مبلغ ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به زنان سرپرست خانوار تعلق گرفت.

انتهای پیام/ک

  ۵۵ درصد از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد زنان سرپرست خانوار هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار