استاندار قزوین:

مکر و حیله آمریکایی‌ها گریبانگیر خودشان شد

استاندار قزوین گفت: اعتراضات گسترده اقشار دانشگاهی در آمریکا به سیاست‌های دولت و رژیم غاصب صهیونیستی نشان داد که مکر و حیله این نظام استکباری گریبانگیر خودشان شده است.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در مراسم تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: اتفاقاتی که امروز در دانشگاه‌های آمریکا افتاده است بازگشت مکر و حیله این کشور به خودشان بود که این مساله بسیار عبرت انگیز است.

وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در طول سال‌های گذشته کار‌هایی انجام دادند تا ما را گرفتار و وارد چالش کنند، اما امروز خودشان گرفتار مصائب و مشکلات شده اند.

به گفته اعلایی، اتفاقات خوبی که با عنوان وعده صادق از سوی سپاه پاسداران اتفاق افتاد، به آرامش و پیشبرد در برنامه‌های توسعه‌ای کشور منجر شده که باید حافظ این دستاورد‌ها باشیم.

استاندار قزوین بیان کرد: استان قزوین با مسایل و موضوعات عدیده‌ای مواجه است که باید برای حل آن دست به دست یکدیگر بدهیم.

اعلایی در ادامه به عملکرد رییس کل سابق دادگستری قزوین اشاره کرد و گفت: آرزوی توفیق دارم برای آقای شعبانی، به هرحال ایشان با اخلاص، تعهد و تقید به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کردند و آن چه را تشخیص دادند به نفع مصالح نظام بود و منشا و خیر و برکت در استان نیز بودند.

وی ادامه داد: از دستگاه قضایی می‌خواهیم که از آقای شعبانی به نحو مطلوب استفاده کنند، چرا که چنین چهره‌هایی بسیار محدود و کم نظیر هستند.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام علی عبدالهی رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه برگزار شد ضمن تقدیر از تلاش و عملکرد علی شعبانی، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا به عنوان سرپرست جدید رییس کل دادگستری استان معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.