قزوین بر قله توسعه اقتصاد دانش‌بنیان

احمدی رئیس پارک علم و فناوری استان قزوین گفت: قزوین در بین استان‌های کشور در زمینه توسعه اقتصاد دانش بنیان، رتبه اول را کسب کرده است.

احمدی رئیس پارک علم و فناوری استان قزوین در اولین جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان گفت: بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده استان قزوین بالاترین امتیاز را در بین استان‌های کشور در زمینه شاخص ارزیابی عملکرد و در زمینه توسعه اقتصاد دانش بنیان کسب کرده است.

رحمانی معاون اقتصادی استاندار هم گفت: ظرفیت و امکانات پارک علم و فناوری استان در اختیار اقنصاد دانش بنیان هاست.

رحمانی افزود: زمینه برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در پارک علم و فناوری فراهم است و این رویکرد می‌تواند ضمن تامین نیاز بخش صنعت زمینه رشد تولید را نیز فراهم کند.

این جلسه با محوریت گزارش ارزیابی و عملکرد استان در توسعه اقتصاد دانش بنیان سال ۱۴۰۲ پارک علم و فناوری، طرح راه اندازی مرکز نوآوری رشد و شتاب دهی کسب و کار زنان در سطح استان، طرح و بررسی موضوع محیط زیست استان در خصوص رفع مقررات زدایی واحد‌های مستقر و متقاضی استقرار در پارک علم و فناوری قزوین اداره کل حفاظت محیط زیست برگزار شده است.

طرح موضوع استفاده از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان برابر قانون بودجه و مصوبه هیات وزیران، ارائه گزارش همایش کشاورزی دانش بنیان استان پارک علم و فناوری، بررسی و تصویب تقویم رویداد‌های تعالی بخش استان قزوین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، از دیگر دستور جلسات این جلسه بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.