معدوم سازی ۸۰ کیلوگرم گوشت و مرغ فاسد در بویین زهرا

رییس اداره دامپزشکی بویین‌زهرا گفت: ۶۵ کیلوگرم گوشت قرمز و ۱۵ کیلوگرم گوشت مرغ تاریخ گذشته در یکی از روستا‌های این شهرستان کشف و معدوم شد.

آرش وثیق رییس اداره دامپزشکی بویین‌زهرا گفت: در بازرسی صورت گرفته از یک رستوران واقع در آراسنج بویین زهرا و کشف مقادیری گوشت قرمز و گوشت مرغ تاریخ گذشته با شرایط نامناسب بهداشتی، متصدی واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

وی ادامه داد: تیم گشت مشترک بازرسان شبکه بهداشت، اداره صمت و اداره دامپزشکی در راستای نظارت بهداشتی دامپزشکی بر مراکز عرضه فرآورده خام دامی و رستوران‌ها جهت اعمال نظارت‌های بیشتر بر مراکز عرضه کننده فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان انجام پذیرفت.

وثیق تاکید کرد: برای بهبود وضعیت بهداشتی مراکز عرضه و نیز رستوران‌ها از سایر اتحادیه ها، به خصوص اتحادیه گوشت و مرغ درخواست داریم تا با اداره دامپزشکی همکاری لازم را داشته باشند.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان بویین زهرا بیان کرد: مصرف‌کنندگان فرآورده‌های خام دامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از کشتار غیرمجاز، عرضه فرآورده‌های دامی تاریخ گذشته و غیربهداشتی، موارد را جهت بررسی با شماره تلفن ۱۵۱۲ به اداره دامپزشکی اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.