پیامک‌های دریافتی ۹۸/۰۲/۱۲

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دوازدهم اردیبهشت ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

9654...0918: سلام چرا آهن آلات ارزان قیمتی که دولت برای زلزله زده های سرپل ذهاب در نظر گرفته بود تموم شده و میدونین چند صد خانواده ماندن که ماه هاست منتظر آهن آلات دولتی هستند. تکلیف ما خانوادهایی که آذرماه97یعنی شش (6) ماه پیش خانه مان  تخریب کامل شده چی است که هنوز از خدمات دولت برای ساختن خانه هامون استفاده ای نکردیم. نه وام هایمان را آزاد میکنند و نه خبری از آهن آلات دولتی هست؟؟؟ خواهش میکنم رسیدگی کنید.

 

6165...0918: سلام، خواهشمندم این مطلب را پیگیری کنید آجر در طول 7 روز تنی  30 هزار تومان گران شده یعنی کامیونی 450 هزار تومان کوره دارها می گویند به کسی ربطی ندارد! در شهر ملایر، کسی هم پیگیری نمی کند ، کجاست فرماندار ملایر؟

 

5655...0935: خسته نباشيد خواستم راجب افزايش كرايه خط شهريار به آزادى كه بى مورد و بدون مصوبه شهردارى افزايش ٣٠٪؜ به صورت خود جوش رو گزارش بدم و كه حتى با شكايت هم به جايى نرسيديم و رانندگان برخورد بد و ناشايست خصوصا با خانم ها دارند. خواستم پيگيرى كنيد و چون خود مراجع پيگيرى نمی كنند.

 

3081...0916: با سلام ما ساکن شهر سومار هستیم  8ماه از سال آب نداریم و برای تهیه آب باید 200کیلومتر طی کنیم متاسفانه شهردار، استاندار و بخشدار جوابگو و رسیدگی نمی کنند. خواهشمندیم به خاطر خانوادها رسیدگی نمایید. باتشکر.

 

1530...0916: سلام و خسته نباشید. لطفا پیگیر حق مردم مرزی سومار استان کرمانشاه باشید که حداقل شش ماه از سال آب لوله کشی نداریم و قطع می باشد و ساکنین این شهر باید از شهرهای اطراف با تانکر آب آشامیدنی تهیه کنیم.

 

0970...0919: با سلام ما هم اکنون در شهر مرزی سومار زندگی می کنیم که از برج 12 اب قطع شده هر سال این قطعی آب را داریم تا برج 7 لطفا پیگیری کنید.

 

2175...0935: احتراما، خواهشمندم در مورد جذب و شروع بکار 7228 نفر پذیرفته شده آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه 10/آذر/96 که به علت قصور سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی، بعد از 17 ماه، هنوز معطل و بلاتکلیف هستیم پیگیری بفرمائید. باتشکر

 

5180...0912: می خواستم راجع به افزایش نرخ تاکسی خطی شهریار به آزادی اطلاع بدم که بدون داشتن برچسب از مسافر به جای 5000 تومان مبلغ 6500 میگیرند و اگر اعتراض کنی پیادت میکنند. وقتی هم میگیم به تاکسیرانی اعلام میکنیم مسخرمون میکنن چون واقعا تاکسیرانی هیچ دخالتی نمیکنه. لطفا شما پیگیری کنید.

 

2473...0917: گرانی فروشی میدان های شهرداری مردم را مجبور به پیمایش مسیر برای خرید ارزان تر کرده است.

 

6081...0916: با سلام. از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی قوه قضائیه هستم بعد از نزدیک به دو سال وضعیتمون مبهم هست و کسی جواب درستی به ما نمی دهد. خواهشا پیگری نمایید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۰۹:۵۰ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
با سلام
بنده در اواخر تیر ماه سال ۹۷ اقدام به تعویض کارت ملی کردم ولی هنوز که هنوزه پیامی از طرف ثبت احوال دریافت نکردم برای هر کاری هم نیاز به کارت ملی است الان نزدیک یکسال شده دیگه .هرچه هم مراجعه میکنم کسی پاسخ گو نیست. چطور میشه اطلاع گرفت؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Taghavi
۲۲:۳۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
با سلام.
لطفاً در خصوص پذیرفته شدگان آزمون کادر اداری قوه قضاییه که آزمون آن در سال ۹۶ برگزار شده و با گذشت ۱۸ ماه از آزمون وانجام تمام مراحل استخدامی اعم از گزینش وغیره... ۷۲۰۰ نفر قبول شدگان آن بلا تکلیف میباشند پیگیری نمایید
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
حکیمه بلالی
۱۵:۰۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
باسلام لطفاپذیرفته شدگان کادراداری قوه قضاییه که هنوزاستخدام نشده اندوحدود۱۸ماه بلاتکلیف هستندپیگیری کنیدباتشکر
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۵:۰۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
باتشکر
آخرین اخبار