پیامک‌های دریافتی ۹۸/۰۱/۳۱

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سی و یکم فروردین ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

9541...0935: لطفا در مورد زمان شروع به کار پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه که در سال۹۶ برگزار شده پیگیری کنید. با تشکر

 

8757...0937: چرا افزایش حقوق مستمری بگیران واریز نشد. لطفا پیگیری کنید.

 

2474...0903: یک ماه از سیلی که در مازندران آمد می گذره و با اینکه شهرستان بابل خسارتی ندید، ولی درست از همون موقع مناطقی از بابل که آبشون از سد البرز تأمین می شود، قطع است. لطفا هرچه سریعتر پیگیری کنید، این موضوع واقعا سال ۹۸رو به مردم بابل زهر کرده است.

 

1539...0922: آذر ماه سال  ۱۳۹۶آزمونی تحت عنوان کارکنان اداری قوه قضاییه که حدود۷۰۰۰نیرو در کل کشور می خواست برگزار شد. ولی تا الان هیچ خبری نشده است. تو را به خدا پیگیری کنید.امید ما به شما رسانه هاست.کلی جوان بیکار هستند. خواهش می کنم کمکمون کنید. 

 

4479...0919: از سال ۹۰ تا الان برای مسکن مهر اقدام کردیم تا به حال ۲۰میلیون داده ایم نه به ما خانه می دهند نه پولمان را پس می دهند شکایت هم کرده ایم یک میلیون خرج کرده ایم به جایی نرسیدیم ما باید چکارکنیم چه کسی پاسخگو است همدم هستم از سمنان.

 

6946...0937: به حضور شما عرض کنم که بنده خودرو وانت نیسان دوگانه سوزی ثبت نام کردم از گروه خودرو سازی زامیاد، خلاصه بعد از  7ماه درگیری زامیاد با راهبر بر سر پلاک نشدن خودرو این خودرو را تحویل گرفتم، این خودرو فاقد ضبط بود، بعد از ۳ ماه به بنده پیامک زدن که جهت دریافت مبلغ ضبط به بانک سپه مراجعه کنید و مبلغ 130000 تومان دریافت کنید، نمیدونم این ضبط از چه جنسیه که قیمت 130000 تومان است، رفتم بانک بعد از 1 ساعت معطلی می گویند که پول در حساب زامیاد نیست که مبلغ را پرداخت کنیم. خواهشا پخش کنید شاید ذره ای به این شرکت های خودرو ساز اثر کند، ممنونم

 

6887...0912: ما در روستاییان مشکل زمین برای مسکن داریم روستای جارو از استان البرز شهرستان اشتهارد.

 

0824...0913: جاده جوادیه به بافق شش کیلومتر خاکی دارد کی می خواهند این شش کیلومتر را آسفالت کنند. جلوبندی ماشینمان داغون شد لطفا پیگیری کنید یا حق.

 

9690...0912: در پارك چيتگر ضلع غربي پارك در حال خشك كردن و قطع تدريجی درختان برای احداث ساختمان هستند تا امروز بيش از ٥٠ اصله از درختان را خشك و قطع كرده اند خواهشمنديم پيگيري بفرماييد . با تشكر مهدی ساعدی

 

1699...0990:  آقا تو را به خدا بپرس مستمری ما مددجویان بهزیستی چرا پرداخت نشد. 
اما از کمیته امداد که به مددجویان پرداخت شد. 
تو را به خدا این صحبت من را پخش کنید. از استان کرمان
 به دعوت شما.

 

0991...0917: لطف کنید پیگیری بکنید استان فارس قیروکارزین زاخرویه مشکل نداشتن آنتن شبکه های تلوزیون داریم.

 

0991...0917: ما داخل روستا زندگی می کنیم شبکه های تلوزیون ایران چهار تا شبکه هست که شبکه دو با فارس قطع شده دو تا شبکه یک وسه هم ضعیف هست 5کیلومتر با آنتن فاصله داریم که دوست نداریم که از شبکه های ماهواره به خاطر بچه هامون استفاده کنیم ولی به خاطر ضعیف بودن آنتن مجبور هستیم از ماهواره استفاده کنیم که برای بچه هامون خوبیت ندارد.

 

6096...0912:  من جواد هستم از شهر تهران. ضمن خسته نباشيد از گروه فعال باشگاه خبرنگاران از شما خواهش مي كنم نسبت به افزايش بی سر و سامان اجاره آپارتمان گزارش تهيه كنيد. هيچ كس پاسخگو نيست، آخه ما چه گناهی كرديم تو اين شهر بدون مدير به دنيا آمدیم.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار