پیامک‌های دریافتی ۹۸/۰۲/۰۲

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دوم اردیبهشت ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

2700...0938: سلام لطفا رسیدگی کنید چرا تامین اجتماعی چند ساله کمترین افزایش حقوق را برای مستمری بگیران اعمال می کند و هر سال افزایش حقوق فروردین ماه مستمری بگیران را نمی دهد.  و۱ ماه افزایش حقوق این گروه کم درآمد پایمال می شود؟!

 

4299...0935: سلام من از شهریار مزاحمتون می شوم. یک کلیپ دارم می خوام بفرستم واسه شبکه خبری ۲۰۳۰در مورد قطع شبانه و دزدیدن درختان منطقه است.

 

2473...0917: کسی در کشور مراقب جنگ بیولوژیک و سلامتی مواد غذایی مصرفی مردم بیچاره هست چطور به کشوری که سلاح شیمیایی به عراق داد اعتماد دارید در بحث داروسازی ؟؟!!

 

3819...0930: باسلام. خواهشمند است در مورد7228 پذیرفته شده کادر اداری قوه قضاییه به تاریخ10/09/96که پس از 18 ماه با این مشکلات اقتصادی بلاتکلیف هستیم پیگیری فرمایید!! باتشکر

 

6761...0918: سلام، حق بیمه کارگران ساختمانی حدود 50 درصد افزایش پیدا کرده است، خواهشا پیگیری نمایید، ما قادر به پرداخت آن نیستیم.

 

2744...0915: لطفا درباره  بخشودگی سود وام های بانک کشاورزی گزارشی تهیه کنید تا مردم از سردرگمی دربیایند. با تشکر از برنامه خوبتان.

 

0048...0913: باسلام شهرداری استان کرمان نسبت به خانه های فرسوده چهارراه احمدی رسیدگی نمی کند. ابراهیمی از کرمان مجله خبری از شما خواهش می کنم به دادمان برسید.

 

1550...0936: افزایش حقوق کارکنان طبق مصوبه مجلس چهارصد هزارتومان بعلاوه ده درصد که دولت فقط چهارصد هزارتومان را اعمال کرده در صورتی که قیمت اجناس بالایی صدرصد و دو برابر هست لطفا پیگیر موضوع باشید.

 

3087...0935: سلام. تو را به خدا من آموزشیار نهضت سواد آموزی هستم دو سال سابقه داشتم به خاطر نداشتن مدرک جهاد دانشگاهی من امسال نتونستم تدریس کنم نه بیمه شدم نه حق تدریس حالا هم بخشنامه آمده برای استخدامی من ول معطل.

 

9384...0921: با سلام لطفا پیگیر آزمون استخدامی قوه قضایه کادر اداریش باشید.که با گذشت 17 ماه از برگزاری آزمون هنوز بلاتکلیفیم و معلوم نیست شروع به کارمون کی هست. عاجازانه خواهش میکنیم پیگیری کنید.


7512...0938: شرایط دریافت وام فرزندان بازنشستگان و دریافت نکردن سبد کالا بعضی از بازنشستگان و نیز تدابیر پیشگیری از سرمازدگی در بخش کشاورزی را پیگیر شوید.

 

4618...0915: سلام وضعیت صف های بنزین در شهرستان خاش استان سیستان وبلوچستان خیلی خراب است. برای 20لیتر بنزین باید3 ساعت داخل صف ایستاد به خاطر این که تمام مردم این شهرستان کارت سوخت از بقیه شهرستان ها خریداری کرده اند لطفا به مسئولین بگویید که یک فکری به حال ما بکنند حداقل کارت سوخت هایی را که ازبقیه شهرستان ها خریداری شده اند را باطل کنند تا مردم به راحتی بتوانند بنزین بزنند.

 

2026...0918: سلام من بهزاد نعمتی هستم که در تاریخ 20ده97 برای وضع حمل زایمان خانومم وارد بلوکه زایمانه بیمارستانه بعثت سنندج شدیم و به دلیل عدم پذیرش 3بار پشت سرهم در یک روز باعث قصوری جبران ناپزیر برای همسرم و نوزادم که باعث پارگی ریه و خون ریزی شدید معده شد. 16روز در ای سی یو هست و خانومم دوجاره ناراحتی شدیده عصبی و افسردگی گرفته. تا حالا از تمام اورگان های پزشکی و دولتی شکایت کردم که بهانه های زیادی می آورند. خواهشا پیگیری کنید من به دعوت شما شدیدن احتیاج مندم باتشکر.

 

6199...0991:با سلام! لطفا گزارشی در مورد پولی شدن پارک خودروها در خیابان هایی مانند بلوار دادمان شهرک قدس که تا چندی پیش رایگان بودند تهیه نمایید زیرا این قضیه باعث تحمیل هزینه مالی سنگین برای بسیاری کارمندان و کارکنان ادارات که در این خیابان ها خودروهای خود را پارک می کنند می شود! با تشکر

 

1304...0991: لطفا موضوع وام ازدواج 30 میلیونی را پیگیری کنید. در تاریخ10 فروردین 98 ثبت نام از طریق سایت انجام شد و از طریق سایت تعیین شعبه شدیم اما بانک ما را پذیرش نمی کند به بهانه  ابلاغ نشدن دستورالعمل با شعبه مرکزی بانک تماس گرفتیم گفتند همه چیز آماده است و فقط یک امضا مانده... .

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۵۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام . من کارشناس مرکز معاینه فنی خودرو شیراز با سابقه ی 12 سال در مرکز شماره ی یک میباشم ، اما من و چند نفر دیگر از همکارانم را اخراج کرده اند ، لطفا پیگیری کنید . من الان چهل سال دارم و پیدا کردن کار جدید با این شرایط سنی خیلی مشکله . خواهش میکنم پیگیری کنید
آخرین اخبار