پیامک‌های دریافتی ۹۸/۰۲/۱۰

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دهم اردیبهشت ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

6256...0933: سلام. از اهواز پیام می دم. اینجا طرح تحول سلامت برداشته شده و در بیمارستان هایی مثل بیمارستان امام خمینی پول زیادی از بیمارای بدبخت می گیرند. لطفا پیگیری کنید.

 

9302...0922:  لطفا پیگیری نمایید، به علت دزدیده شدن کابل برق تا امروز 2 روز است که برق نداریم. هیچ ارگان و دستگاهی هم پاسخگو نیست وسایل یخچال فریزر خراب شده است. آدرس : استان گیلان، شهرستان صومعه سرا، بخش گوراب زرمیخ، روستای پشتیر.

 

7884...0912: سایت فروش اینترنتی ایران خودرو بخشنامه فروش خودرو برای تنظیم بازار داده برای ۰۲/۱۰ ساعت ده صبح وارد سایت شدم گفته ظرفیت تکمیل است، آخه چطور می شود؟؟

 

3934...0938: سلام من از کرج منطقه بنیاد خیابان مدرس جنوبی پیام میدم ما یه ساختمان ده واحدی هستیم امروز صبح آمدند گاز و برق ساختمان ما را قطع کردن و میگویند که این ساختمان خلاف است. میخواهم ببینم اون موقعی که این ساختمان بالا میرفت و مهندس ناظر می آمد و می رفت کنتور برق و آب و گاز نصب می شد خلاف نبود.

 

6678...0914: سلام. لطفأ از آثارهای تاریخی کهن شهر مراغه را هم به تصویر بکشید که بهشت آذربایجان است. با تشکر امیر فتحی از مراغه

 

4153...0911: سلام علیکم خسته نباشید، جای تعجب است امورات ساده را پیگیری میفرمایید اما مساله ما خسارت دیدگان در سیل شیراز که ماشین ما بیش از70 درصد خسارت دید و دولت هم قراربود یک کمک مالی بکند ولی تاکنون خبری نشد را پیگیری نمیفرمایید. لطفا از مقامات ذیربط پیگیری فرمایید- تشکر توکلی بابل

 

5700...0919: سلام همسان سازی حقوق بازنشسته ها 3 ساله که صحبتش است چی شد با کمترین حقوق بازنشست شد افسرده شدیم .

 

5714...0936: باسلام. لطفا خواهشا پیگیری کنید که به چه دلیل داروی جدید آهن زدای بیماران تالاسمی مربوط به شرکت نوارتیس سوئیس که به نام جید نیو می باشد را در داروخانه ها پخش نمی کنند. ما بیمارانی که به داروی ایرانی حساسیت داریم چه گناهی کرده ایم .

 

7921...0912: دو مورد سوژه در خصوص تصرف اراضی ملی و ساخت و ساز غیر مجاز درباغ های گیلاس و سیب لواسان مد نظر هست لطفا تماس بگیرید هماهنگ کنیم

 

9142...0918: لطفا شما که پیگیری کنید یکبار هم از دادگستری شهرستان دلیجان از استان مرکزی یک گزارش تهیه کنید واقعا قاضی های بی کفایت و نالایقی دارد و زیاد پروند ها را به نا حق رای می دهند.

 

0034...0937: سلام بانک مهر اقتصاد دهدشت استان کهگیلویه بویراحمد سود سپرده سرمایه گذاری٪20 هست ولی زمانی که سود به مشتری پرداخت می کند کمتر از گفته خود بانک هست خواهشمندم رسیدگی کنید.

 

6609...0913: سلام .لطفا پیگیری کنید که چرا بازار خودرو شده دلال بازی توسط خود ایران خودرو.یا سایپا...داخل سایت ایران خودرو و سایپا گوشه ای درست کرده اند و نام قیمت حاشیه بازار خودشان قیمت بازار را زیاد می کنند...ممنونم

 

8564...0939: با سلام. بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان نور استان مازندران می باشد که حدود شش ماه زنگ می زنیم به بخش دندان پزشکی تلفن می گوید که نوبت پر شده و یا بوق اشغال می زند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار