میاندوآب در زمینه ازدواج کودکان رتبه اول استان را دارد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت:میاندوآب در زمینه ازدواج کودکان رتبه اول استان را دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،بهرام صمدی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در آیین تودیع و معارفه معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب گفت: وزارت آموزش و پرورش در امر اجرای ماده ۱۱۲ تابعه ستاد کل نیرو‌های مسلح است و بر حسب اعلام لیست مناطق عملیاتی و درگیر جنگ عمل کرده است و خوشبختانه در نامه‌ای که جدیدا ستاد کل نیرو‌های مسلح در پاسخ محبی نیا نماینده مجلس نوشته است نام میاندوآب را هم جزو مناطق درگیر جنگ اعلام کرده و منتظر ابلاغ رسمی این بخشنامه به سازمان برنامه و بودجه هستیم تا در مورد کارکنان آموزش و پرورش میاندوآب هم ماده ۱۱۲ اعمال شود.
 
وی دغدغه فعلی آموزش و پرورش در میاندوآب را کودکان بازمانده از تحصیل اعلام کرد و گفت: میاندوآب و مخصوصا منطقه مرحمت آباد در زمینه ازدواج کودکان رتبه اول استان را دارد و لازم است در زمینه آگاه سازی والدین در این زمینه بیشتر تلاش کنیم و بتوانیم این کودکان را مجدد به چرخه آموزش برگردانیم.
 
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: درمانگاه فرهنگیان میاندوآب هم بزودی در این شهر احداث خواهد شد و امیدواریم با تخصیص اعتبار و پیگیری مدیر جدید آموزش و پرورش میاندوآب بتوانیم هر چه سریعتر درمانگاهی در خور شان فرهنگیان در این شهر داشته باشیم.

گفتنی است امروز طی مراسمی بهروز تقی نژاد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش میاندوآب معرفی و از زحمات جلال پورمیرزا که پس از ۳۵ سال خدمت بازنشسته شده بود، قدردانی گردید.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش میاندوآب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.