برگزاری گردهمایی روسای ادارات قرآن و عترت آموزش وپرورش شمالغرب کشور در ارومیه

گرد همایی دوروزه کارگروه فضای مجازی روسای ادارات نماز، قرآن وعترت آموزش وپرورش استان‌های شمالغرب کشور در ارومیه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گردهمایی دو روزه کارگروه فضای مجازی روسای ادارات قرآن، نماز و عترت شمالغرب کشور صبح امروز در محل باشگاه فرهنگیان ارومیه آغاز شد.
 
قدرت اله قاسمی، معاون پرورشی و فرهنگی آذربایجان غربی در این گردهمایی اظهار کرد: رسانه قرار بود در خدمت بشر باشد، اما امروز بشر را اسیر ساخته خود است.
 
وی با بیان اینکه فراگیری فضای مجازی در صحنه زندگی امروزی اهمیت آن را افزون کرده است؛ گفت: در تکمیل پازل تربیتی با سرعت و نوپدید بودن فضای مجازی مواجه هستیم.
 
قاسمی با اذعان به اینکه اگر از فضای مجازی درست استفاده نشود به ضدخودش تبدیل خواهد شد؛ ادامه داد: امروز شاهد شکل نوینی از ارتباطات خانوادگی هستیم و بعضا گسست خانوادگی را شاهدیم.
 
معاون پرورشی و فرهنگی استان گفت: زدودن غیریت و حیا از زندگی بشر در فضای مجازی هویت دانش آموزان را تهدید می‌کند.
 
این مقام مسئول نگاه به فطرت را تنها امید بشر برای رهایی از استرس و تشویش عنوان کرد و افزود: قرآن، عترت و نماز نقطه امید و محل دلبستگی حقیقی بشر است.
 
قاسمی بیان کرد: به اذعان صاحب‌نظران، بشر امروز ناگزیر است از آموزش‌های دینی یاری جوید.
 
معاون پرورشی و فرهنگی استان ادامه داد: باور به کار، علاقه مندی به مسیر و امیدواری به آینده در فعالیت‌های قرآنی مسئولان آموزش و پرورش راه گشاست.
 
وی با بیان اینکه تعمیق و توجه به اثر بخشی فعالیت‌ها و خودداری از کمیت زدگی در کار فرهنگی ضروریست؛ اضافه کرد: فعالیت در حوزه امور تربیتی عشق و علاقه درونی را می‌طلبد.
 
عزتی رئیس اداره قرآن وزارت آموزش و پرورش نیز اظهار داشت: بهره گیری از فضای مجازی برای فعالیت‌های قرآنی باید دستور کار مسئولان آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی یاد آور شد: ماموریت ما استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای رهنمون ساختن دانش آموزان به سوی قرب الهی است.
 
انتهای پیام/
 

گردهمایی روسای ادارات قرآن و عترت آموزش وپرورش شمالغرب کشور در ارومیه برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.